یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
به مناسبت هفته گرامیداشت کار و کارگر:

زنگ کار و تلاش در دبستان سما لارستان به صدا در آمد

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر، زنگ کار و تلاش در دبستان سما لارستان به صدا در آمد. در این مراسم که رؤسای ادارات «تعاون کار»، «آموزش و پرورش»،…

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر، زنگ کار و تلاش در دبستان سما لارستان به صدا در آمد. در این مراسم که رؤسای ادارات «تعاون کار»، «آموزش و پرورش»، «تأمین اجتماعی» و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر لارستان حضور داشتند پس از نواخته شدن زنگ، دانش¬آموزان در حیاط مدرسه گرد آمدند تا برنامه آغاز شود.

t1

   در این مراسم قاسمی معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در مقام رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر لارستان طی سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته کارگر و حسن تقارن آن با روز پدر، دانش آموزان را به قدرشناسی تلاشهای پدران زحمتکش و نیز سخت کوشی در زندگی فراخواند.

t4
وی حاکمیت فرهنگ كار و تلاش را از عمده ترين ضرورتها و پیش نیازهای شکل گیری یک جامعه پویا، نمونه و بالنده دانست و گفت: آموزش و پرورش می تواند كارآفريني و تلاش را به يك ارزش نهادینه شده در جامعه مبدل سازد.

سپس دانش آموزان با سرودخوانی و اهدای گل به اعضای ستاد هفته کارگر لارستان، ارج گذاری خود به قشر بزرگ و گرانقدر کارگر را نشان دادند. در پایان برنامه با اهدای لوح و هدایایی، از خدمتگزاران و پرستاران دبستان سما تقدیر و سپاسگزاری به عمل آمد.

t3

t2

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “زنگ کار و تلاش در دبستان سما لارستان به صدا در آمد”

  1. ص،د گفت:

    مدرسه ی قشنگ من

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین