جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6
در سه ماهه اول سال جاری صورت گرفت

جابجایی بیش از 39 هزار مسافر از طریق فرودگاه بین المللی لارستان

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از جابجایی بیش از ۳۹ هزار نفر مسافر از فرودگاه این شهرستان در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر، از فرودگاه لارستان به مقاصد دبی، کویت، قطر، شارجه و تهران پرواز وجود دارد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از جابجایی بیش از ۳۹ هزار نفر مسافر از فرودگاه این شهرستان در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر، از فرودگاه لارستان به مقاصد دبی، کویت، قطر، شارجه و تهران پرواز وجود دارد.

عنایت الله انصاری فرد در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه پرواز مسیرهای کویت و قطر توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و بوسیله هواپیماهای ایرباس ۳۲۰ و بوئینگ MD انجام می شود، اظهار داشت: از فرودگاه لارستان۳ روز در هفته به مقصد کویت و یک روز در هفته نیز به قطر پرواز انجام می شود.

 وی افزود: پروازهای مسیر دبی نیز توسط شرکت هواپیمایی «فلای دبی» با تایپ هواپیمای بوئینگ B737 در سه روز از ایام هفته برقرار است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با اشاره به اینکه روزانه و در تمام طول هفته یک پرواز در مسیر شارجه – لار انجام می شود، تصریح کرد: این پروازها توسط شرکت هواپیمایی ایر عربیا با تایپ هواپیمای ایرباس ۳۲۰ صورت می گیرد.

انصاری فرد با اشاره به آمار سه ماهه ابتدایی سال جاری در زمینه تعداد پروازها و میزان جابجایی بار و مسافر، خاطر نشان کرد: طی این مدت، ۳۱۲ پرواز به مقاصد دبی، کویت، قطر، شارچه و بصورت ترانزیت به بیش از ۹۰ نقطه دنیا از طریق فرودگاه لارستان صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه ابتدایی امسال ۳۲ هزار و ۳۸۴ مسافر از فرودگاه بین المللی لارستان جابجا شده اند، ادامه داد: در همین مدت، بیش از ۸۱۸ هزار و ۲۸۸ کیلوگرم بار بشکل هوایی از فرودگاه لارستان جابجا شده است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان درخصوص پروازهای داخلی این فرودگاه، بیان کرد: در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۷۹ پرواز با ۷ هزار و ۳۵۷ مسافر در مسیر لار – تهران انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پروازهای مسیر لار- تهران توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر با تایپ هواپیمای A320 (ایرباس) و بوئینگ MD در سه روز دوشنبه، سه شنبه و جمعه انجام می شود، افزود: در سه ماهه امسال ۹۵ هزار و ۴۷۵ کیلوگرم در این مسیر از فرودگاه لارستان جابجا شده است.

این مسئول با اشاره به آمار مقایسه ای نسبت به سال گذشته، گفت: در بحث پروازهای خارجی با توجه به ابطال پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان ۳۳ درصد کاهش صورت گرفته است.

انصاری فرد با بیان اینکه در بحث تعداد مسافر و میزان جابجایی بار با توجه به بهره گیری از هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه لارستان شاهد ۸ درصد رشد بوده ایم، یادآور شد: در زمینه پروازهای داخلی تغییری حاصل نشده، اما در موضوع بار شاهد رشد ۳ درصدی بوده ایم.

 خبرنگار: حسن فراست

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “جابجایی بیش از 39 هزار مسافر از طریق فرودگاه بین المللی لارستان”

  1. اریا گفت:

    واقعا باید تاسف خورد،این همه امار و ارقامی که همیشه گفته میشود،ولی نظر مردم هیچ اهمیتی برای مدیر محترم ندارد،اقای انصاری فرد چرا تلاشی برای برقراری پرواز مشهد نکردید؟حداقل دلیلی بیاورید،فکر کنم در جریان برقراری پرواز مشهد از دورافتاده ترین فرودگاه ها باشید،چرا مردم منطقه باید از شیراز یا بندرعباس راهی شوند،تمام فکر و ذکر شما شده پرواز امارات،حتی فکری درحال مسافرانی که قصد سفر به مسقط دارند نیز نکردید،شما در جریان پرواز دوسره

  2. اریا گفت:

    واقعا باید تاسف خورد،این همه امار و ارقامی که همیشه گفته میشود،ولی نظر مردم هیچ اهمیتی برای مدیر محترم ندارد،اقای انصاری فرد چرا تلاشی برای برقراری پرواز مشهد نکردید؟حداقل دلیلی بیاورید،فکر کنم در جریان برقراری پرواز مشهد از دورافتاده ترین فرودگاه ها باشید،چرا مردم منطقه باید از شیراز یا بندرعباس راهی شوند،تمام فکر و ذکر شما شده پرواز امارات،حتی فکری درحال مسافرانی که قصد سفر به مسقط دارند نیز نکردید،شما در جریان قیمت پرواز دوسره به مسقط هستید که میگویید نیازی به پرواز مستقیم نداریم؟!بهتر هست کمی هم به فکر مردم باشید؛درکل متاسفم برای سختی هایی که مردم منطقه ام تحمل می کنند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین