چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8
به همت شهرداری لار و بنیاد نیک اندیشان هاشمی:

مرکز آتش نشانی شهر لار در حال احداث

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار گفت: ارتقای سطح آگاهی و بصیرت اقشار مختلف جامعه نسبت به اقدامات آتش‎نشانی جامعه ضروری است تا اقشار مختلف جامعه با فعالیت‌ها و اقدامات سازمان آتش‌نشانی…

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار گفت: ارتقای سطح آگاهی و بصیرت اقشار مختلف جامعه نسبت به اقدامات آتش‎نشانی جامعه ضروری است تا اقشار مختلف جامعه با فعالیت‌ها و اقدامات سازمان آتش‌نشانی بیش از پیش آگاهی یابند. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی شهرداری لار، قنبرنژاد افزود: با هدف تحقق این امر و خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان، مرکز آتش نشانی شهر لار با زیربنای ۸۹۰ متر مربع در دو طبقه شامل ساختمان اداری و آشیانه در حال احداث است.

New Image

وی گفت: اعتبار ساخت این مرکز از سوی شهرداری و بنیاد نیک اندیشان زنده یاد هاشمی تامین شده است. قنبرنژاد ارائه فعالیت‌های امداد و نجات را از مهم‌ترین اهداف احداث این پروژه عنوان کرد و گفت: اطفای حریق و ایجاد یک مرکز آتش‎نشانی مجهز از دیگر اهداف این پروژه است.

شهردار لار خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴ دستگاه خودروی اطفای حریق و یک دستگاه ماشین امداد و نجات در دو ایستگاه آتش نشانی شهرجدید و شهر قدیم فعال است و بیش از ۲۸ نیروی عملیاتی در این دو ایستگاه، هم در سطح شهر و هم در جاده ها خدمات رسانی می کنند.

خبرنگار: سیدکامران علوی

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین