دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
به مناسبت هفته دولت صورت پذیرفت:

افتتاح و آغاز ساخت دو طرح عمرانی در شهر بنارویه

میلاد لارستان: با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان دو طرح عمرانی در شهر بنارویه با اعتباری افزون بر ۳۰میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان دو طرح عمرانی در شهر بنارویه با اعتباری افزون بر ۳۰میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ دو طرح عمرانی  با حضور علی اصغر علی پور  معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان ، اسماعیل بهروز تل سرخی بخشدار بنارویه،اعضا شورا،شهردار، معتمدین و خیرین و مسؤلین محلی ، در شهر بنارویه با اعتباری بالغ بر۳۰ میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

این طرح ها شامل افتتاح پارک حاشیه ای سلامت شهر بنارویه در زمینی به مساحت یک  هکتار با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بهره برداری از ماشین آلات سنگین شهرداری بنارویه شامل سه دستگاه آتشنشانی،گریدر و لودر با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال بود.

مسئولین همچنین در این روز کلنگ آغاز ساخت پارک بوستان شهر بنارویه نیز به زمین زدند.

این پارک قرار است فاز به فاز در زمینی به مساحت ۳ هکتار که اهدایی از سوی خانواده حسینی می باشد با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال توسط شهرداری بنارویه ساخته شود.

علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان  در آیین افتتاح این پروژه ها در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری ،شورای اسلامی شهر و خیرین سخاوتمند این منطقه ، عملکرد دولت تدبیر و امید را تشریح کرد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین