جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

لارستان با مشکل سالن و مکان تمرین موسیقی مواجه است

سرپرست گروه موسیقی ایراهستان لار گفت: امکانات و برنامه ریزی هشتمین جشنواره گروه نوازی فارس در مقایسه با گذشته قابل مقایسه نیست. علی اصغر دلفروز در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره…

کنسرت موسیقی سنتی قمر سرپرست گروه موسیقی ایراهستان لار گفت: امکانات و برنامه ریزی هشتمین جشنواره گروه نوازی فارس در مقایسه با گذشته قابل مقایسه نیست. علی اصغر دلفروز

در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره گروه نوازی استان فارس درگفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت امکانات و برنامه ریزی یادآور شد: وضعیت این دوره نسبت به گذشته بسیار مناسب است به خصوص در موضوع اسکان گروه های شهرستانی برنامه ریزی قابل قبولی انجام شده است.

وی تصریح کرد: زمانیکه امکانات مختلف در اختیار گروه ها قرار داده شود باید انتظار کارهای خوب و هنرنمایی جوانان استان فارس باشیم که امروز در هشتمین جشنواره موسیقی گروه نوازی فارس شاهد این اتفاق هستیم.

سرپرست گروه موسیقی ایراهستان افزود: هرساله با مشکل صدابرداری و زمان مواجه بودیم که در هشتمین دوره این مشکلات برطرف شده و گروه با خیال راحت می توانند هنر خود را نشان دهند.

دلفروز با اشاره به اینکه تغییر رویه حرکتی در مسئولین ارشاد باید به شهرستانها نیز برسد، گفت: امروز شهرستان لارستان با مشکل سالن و مکان تمرین مواجه است در حالیکه استعدادهای زیادی در این شهر وجود دارد اما به دلیل کمبودها کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

وی ادامه داد: به طور حتم اگر به امکانات شهرستانهای استان فارس توجه بیشتری شود شاهد ظهور استعدادهای فراوان در استان فارس خواهیم بود هرچند که امروز با همین امکانات اندک نیز علاقه مندان به موسیقی در کشور کسب رتبه می کنند.

سرپرست گروه موسیقی ایراهستان در خصوص وضعیت داوری این جشنواره نیز گفت: یکی از مشکلاتی که هر ساله با آن مواجه هستیم برگزاری کلاس های نقد بعد از داوری است زیرا اگر داوران قبل از امتیاز دهی کلاس ها را برگزار کنند می توانند متناسب با داشته های ما امتیاز دهند.

وی تاکید کرد: به طور مثال ساز کمانچه در شهر لار مورد استفاده قرار نمی گیرد و یا اینکه وجود ندارد به همین دلیل گروه ما را ناقص اعلام می کنند.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین