چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

قابل توجه اداره میراث فرهنگی لارستان

استاندار فارس طی سخنانی اظهار داشت: باتلاش و پيگيري مستمر علاوه بر اعتبارات استاني ،مبلغ سه هزار و ۷۰۰ميليارد ريال جهت انجام پروژه هاي مختلف عمراني و گردشگري  از ساير…

استاندار فارس طی سخنانی اظهار داشت: باتلاش و پيگيري مستمر علاوه بر اعتبارات استاني ،مبلغ سه هزار و ۷۰۰ميليارد ريال جهت انجام پروژه هاي مختلف عمراني و گردشگري  از ساير منابع تامين اعتبار شده است. دكتر سيد محمد احمدي درجلسه معاونين، مديران كل ومشاورين استانداري فارس

اظهار داشت: درچندماهه گذشته به دنبال سفر معاون اول و معاون توسعه ونظارت راهبردي رياست جمهوري جايگاه خوبي براي استان فارس در رديف بودجه اي كشور فراهم گرديده و اميدواريم با اختصاص اين بودجه ها شاهد رشد و بالندگي استان پهناورمان باشيم. نماينده عالي دولت در استان فارس افزود: استان فارس داراي پتانسيلها و ظرفيت هاي بالقوه فراواني است و مديران مي توانند با هم افزايي و زايش فكري متناسب با موقعيت استراتژيك استان اين ظرفيتها را به فعليت برسانند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از استانداری فارس وي در ادامه با تأكيد بر  تعامل با نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي افزود: درمسائل مختلف با مجمع نمايندگان استان فارس همفكري وتعامل داريم و فرمانداران نيز در شهرستانها همين رويكرد را دنبال مي كنند . استاندار فارس افزود: كوچكترين و بزرگترين مسائل در استان فارس نبايد از  نگاه مسئولين دور بماند و ازطرح ها و پيشنهادات مديران براي اداره استان  استقبال مي كنيم. وي گفت: مديران حاشيه ها را جدي نگيرند و به متن كار كه همان اجراي منويات مقام معظم رهبري و خدمت به مردم و خانواده معظم شهدا و ايثارگران است توجه ويژه داشته باشند.

میلادلارستان: قابل توجه اداره میراث فرهنگی لارستان، مجموعه های فراوانی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در کل منطقه وجود دارد که در حال حاضر به دلیل عدم تخصیص بودجه کافی به آنها کارایی لازم خود را نداشته و یا بدون استفاده مانده اند. تخصیص بودجه جداگانه که استاندار از آن نام برده است می تواند در این مورد راهگشا باشد. بی شک پیگیری در این زمینه تنها راه اخذ بودجه لازم خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۶:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین