شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اتحاد مسلمین، مجال جولان را از دشمنان می گیرد

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با تبریک هفته وحدت گفت: اتحاد مسلمین، مجال جولان را از دشمنان می گیرد. به گزارش میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش در…

نوربخش امام جمعه لارستانمیلاد لارستان: امام جمعه لارستان با تبریک هفته وحدت گفت: اتحاد مسلمین، مجال جولان را از دشمنان می گیرد. به گزارش میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش در آئین عبادی – سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار

با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)، اظهار داشت: بنا به  روایات اهل سنت از ۱۲ ماه ربیع الاول و ۱۷ این ماه که به قول علمای اهل تشیع میلاد پیامبر خدا(ص)، دانسته می شود، از سوی حضرت امام(ره) و تأکید مقام معظم رهبری هفته وحدت نامگذاری شده است.

وی با ابراز خرسندی از حاکمیت وحدت و برادری تشیع و تسنن در منطقه لارستان، تصریح کرد: این مهم در مراسم های جشنی که در طول این هفته در جای جای لارستان با حضور علما و مردم برگزار گردید، به عینه اثبات شد، همانطور که در زندگی طولانی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آنها نیز این مهم مشهود است.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه، هرکسی در عمل به واجبات، ترک محرمات، پیروی از ولایت اهل بیت(ع) و بیزاری جستن از دشمنان خدا، گام بردارد، افزود: مورد رحمت و مغفرت الهی قرار خواهد گرفت و براساس احادیث از هرکدام از درهای هشت گانه بهشت بخواهد می تواند، وارد شود.

وی آمریکا، اسرائیل و همراهان آنها را از دشمنان خدا معرفی و خاطر نشان کرد: اگر صدها نفر مسلمانان کشته شوند، این مستکبرین هیچ اعتراضی نمی کنند، اما اگر یک اسرائیلی کشته شود، تمام دنیا را مقصر می دانند.

حجه الاسلام نوربخش با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی در تهران، گفت: این همایش با حضور علما و مسئولین بیش از ۷۰ کشور در سالن سران برای تحکیم وحدت کشورهای اسلامی تشکیل شده که در این کنفرانس، رهبر مسلمین جهان، ریشه های وآسیب های تفرق و نفوذ استکبار در جهان اسلام را بیان کردند.

وی با تأکید بر اینکه، اگر مسلمین منسجم و متحد شوند، مجالی برای جولان دشمن باقی نمی ماند، تصریح کرد: مسلمانان می توانند با وحدت و یکپارچگی خودشان، دشمنان اسلام را سرنگون کنند.

امام جمعه لارستان با محکوم کردن حملات وحشیانه و کشتار بی رحمانه رژیم صهیونیستی به مسلمانان فلسطین، گفت: امیدواریم با اتحاد مسلمانان، به حول و قوه الهی، این رژیم جعلی و منحوس نابود گردد.

وی دستگیری و شکنجه مبارزان در کشور بحرین را محکوم کرد و افزود: دستگیری “شیخ علی سلمان” و مردم آزادی خواه کشور بحرین را خواهانیم.

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین