یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

لکه گیری 9 هزار متر از راههای مواصلاتی لارستان

رییس اداره و شهر سازی لارستان از لکه گیری و پر کردن چاله های موجود در سطح جاده های اصلی و روستایی حوزه استحفاظی خبر داد. جان محمد عباسی رئیس…

راههای لارستانرییس اداره و شهر سازی لارستان از لکه گیری و پر کردن چاله های موجود در سطح جاده های اصلی و روستایی حوزه استحفاظی خبر داد. جان محمد عباسی رئیس اداره راه و شهر سازی لارستان با اعلام اینکه در ۹ ماه گذشته ۸ هزار و ۷۹۰ متر مربع از

راههای تحت پوشش این اداره لکه گیری شده افزود: این عملیات در قالب انجام عملیات مستمر راهداری در سطح راه های حوزه استحفاظی انجام می گردد.
مهندس عباسی با بیان این مطلب که در ۹ ماه یاد شده محور لار- بستک با ۳ هزار و ۲۰ متر مربع لکه گیری بیشترین مقدار لکه گیری را به خود اختصاص داده اند، خاطر نشان کرد: این عملیات در محورهای لار- جهرم ، لار- بندر عباس، روستای درز و سایبان و روستای دنگز انجام گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل سرد سال و برای ایمنی بیشتر جاده ها این عملیات کماکان به طور مستمر ادامه خواهد یافت که امید است با تلاش راهداران چه در بخش های فنی و چه در بخش های اجرایی مشکلات موجود در رویه راه ها به طور کامل مورد پوشش قرار گیرد.

 

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین