دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

برپایی نمایشگاه عکس «چیزهایی هست که نمی بینیم» در لار

میلاد لارستان: نمایشگاه عکس با عنوان «چیزهایی هست که نمی بینیم» در گالری بهار شماره ۲ شهر لار گشایش یافت.

نمایشگاه عکس با عنوان «چیزهایی هست که نمی بینیم» در گالری بهار شماره ۲ شهر لار گشایش یافت.

مرضیه شمس در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه در این نمایشگاه، یک مجموعه که دارای نه اثر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ است، به نمایش گذاشته شده است، اظهار داشت: به تصویر کشیدن روزمرگی های آدمی و فرار از عادت های پیش پا افتاده ای  که نمی بینیم یا بر حسب اتفاق و تکرار به از جا کندگی زمان و مکان منجر می شود، موضوع و دغدغه اصلی من بود.

وی افزود: زمانی که موضوع را تعیین کردم سوژه ها و اِلمان های زیادی برای اجرا به ذهنم رسید تا اینکه تصمیم گرفتم روزمرگی ها و عادت های افراد را با شخصیت ها و تیپ های متفاوت شناسایی کنم و تمرکز را بر روی سوژه و عملی که انجام میدهد بگذارم.

این هنرمند ادامه داد: کماکان که بیشتر اتفاقات در عکس برای خودم و بسیاری از ما هم پیش آمده و لمس کرده ایم و القای این حس که تبدیل به تکرار و عادت شده هدف و بهانه ای  برای اجرای این ایده بود.

شمس با بیان اینکه این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی ام است، تصریح کرد: شرکت در چندین نمایشگاه گروهی به همراه انجمن عکس لار و نمایشگاههای گروهی و سالانه در تهران از جمله سوابق نمایشگاهی ام است.

وی درخصوص مقام های کسب شده در مسابقات عکس، گفت: کسب مقام اول در مسابقه عکاسی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان و برگزیده مسابقه قاب عکسی با خدا سال ۹۲ مهمترین مقام های کسب شده در مسابقات عکاسی است.

شمس با تقدیر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و گالری بهار در برپایی این نمایشگاه، اضافه کرد: این نمایشگاه از ۱۴ تا ۲۱ شهریور ماه از ساعات ۱۸ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه در گالری بهار شماره ۲ واقع در شهرجدید لار، ۱۲ متری آموزش و پرورش سابق دائر و آماده بازدید علاقمندان است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین