چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

آمارهای فرودگاه لارستان در 9 ماهه گذشته

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان گفت: پروازهای خارجی از این فرودگاه تا پایان آذرماه جاری با رشد ۲۱ درصدی رو به رو بوده است. به گزارش میلاد لارستان؛ عنایت‌الله انصاری‌فرد در…

8805.jpgمدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان گفت: پروازهای خارجی از این فرودگاه تا پایان آذرماه جاری با رشد ۲۱ درصدی رو به رو بوده است. به گزارش میلاد لارستان؛ عنایت‌الله انصاری‌فرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،

منطقه فارس بیان کرد: فرودگاه بین‌المللی آیت‌اللهی لارستان نخستین فرودگاه غیر مرکز استانی در کشور است که پروازهای حج عمره را پوشش می‌دهد.

 وی با بیان اینکه این فرودگاه بیست و یکمین فرودگاه کشور است که عملیات حج را انجام می‌دهد، گفت: تمام ۲۰ فرودگاهی که پرواز حجاج را پوشش می‌دهند، فرودگاه‌های مراکز استان‌ها است.

 مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان برقراری پروازهای عتبات عالیات (عراق، لار و نجف) از این فرودگاه را از مهمترین اقدامات در حال پیگیری دانست و خاطرنشان کرد: افزایش پروازهای شرکت ایرعربیا از چهار به هفت پرواز در هفته در مسیر شارجه به لار با ایرباس ۳۲۰ از دیگر اقداماتی است که روند پیگیری را طی می‌کند.

 به گفته انصاری‌فرد، برقراری پروازهای شرکت فلای دوبی در مسیر دبی – لار به صورت سه پرواز هفتگی با هواپیمایی بویینگ ۷۳۷ در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم هرچه سریعتر اجرایی شود.

 وی همچنین به آمار پروازهای خارجی فرودگاه لارستان تا پایان آذرماه جاری اشاره و تصریح کرد: یکهزار و ۳۵ پرواز با ۸۱ هزار و ۶۹۷ نفر مسافر تا پایان ۹ ماهه نخست امسال از این فرودگاه انجام شده است.

 مقام مسئول رشد حجم پرواز و انتقال مسافر از این فرودگاه تا ۹ ماهه اول سال جاری را در بخش پرواز ۲۱ درصد، در بخش مسافر ۲۸ درصد و در بخش بار نیز ۲۳ درصد اعلام کرد.

 انصاری‌فرد، حجم بارهای انتقال داده شده از فرودگاه بین‌المللی آیت‌اللهی لارستان تا پایان آذرماه را دو میلیون و ۹۸ هزار و ۲۵۱ کیلوگرم برشمرد.

 مدیرکل فرودگاه‌ لارستان خاطرنشان کرد: این فرودگاه در حال حاضر رتبه پنجم فرودگاه‌های کشور از نظر میزان حجم انتقال مسافر و بار را داراست.

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین