شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

به کمپین« #به_کدامین_گناه» بپیوندید…

مرکز دانشجویی حقوق بشر در بیانیه‌ای از مردم ایران و فعالان رسانه‌ای دعوت کرد که برای محکومیت فاجعه منا به کمپین #شجره_الملعونه بپیوندند. به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم …

مرکز دانشجویی حقوق بشر در بیانیه‌ای از مردم ایران و فعالان رسانه‌ای دعوت کرد که برای محکومیت فاجعه منا به کمپین #شجره_الملعونه بپیوندند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم  مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران در بیانیه‌ای  به مناسبت سالروز فاجعه منا در قالب کمپین ملی” #به_کدامین_گناه ” تاکید کرد که جنایت منا فراموش شدنی نیست و ملت ایران در کنار خانواده‌های شهدای مکه و منا تا روشن شدن موضوع، تشکیل کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی و تشکیل کمیته مسئولیت برگزاری حج، متشکل از کشورهای اسلامی، از پیگیری باز نمی‌ایستد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

موسم حج برای مسلمانان، موسم افتخار و شُکوه در چشم خلایق، و موسم نورانیّت دل و خشوع و ابتهال در برابر خالق است. حج، فریضه‌ای قدسی و دنیوی و خدایی و مردمی است. از سویی فرمانِ «فَاذکُرُوا اللّهَ کَذِکرِکُم ءابآءَکُم اَو اَشَدَّ ذِکرًا» و «وَ اذکُرُوا اللّهَ فی اَیّامٍ مَعدوداتٍ» و از سویی خطابِ «اَلَّذی جَعَلناهُ لِلنّاسِ سَوآءَنِ العاکِفُ فیهِ وَالباد» ابعاد بی‌انتها و متفاوت آن را روشن میسازد.
پیام رهبر انقلاب به مسلمانان جهان به مناسبت فرارسیدن موسم حج-آخر ذی‌القعده ۱۴۳۷

جنایت هولناک و غم‌انگیز مسجدالحرام و منا که ناشی از بی‌کفایتی آل سعود در مدیریت و برگزاری آئین حج ابراهیمی و با همدستی رژیمهای دیکتاتوری، در یوم‌الله «عیداضحی» رقم خورد؛ مصیبتی بزرگ و فراموش نشدنی دیگری در حافظه تاریخی امت اسلامی ثبت کرد. جنایات آل سعود در حافظه تارخی امت اسلامی ثبت شده است

این جنایت ددمنشانه در کنار حوادث و رخدادهای مشابه در سالهای گذشته، تجاوز وحشیانه به کشورهای اسلامی، سرکوب مسلمانان بحرینی توسط دست‌نشاندگان و ایجاد جنگ نیابتی در سوریه و عراق نشان می‌دهد که رژیم آل سعود از صلاحیتهای مدیریتی و قابلیتهای لازم در ایجاد امنیت و رفاه برای حجاج بیت‌الله‌الحرام برخوردار نبوده و کشورهای اسلامی بایستی تکلیف خود در قبال این چالش بزرگ روشن سازند.

کمپین ملی” #به_کدامین_گناه ” به جهانیان اعلام  می‌نماید که جنایت منا فراموش شدنی نیست و ملت ایران در کنار خانواده‌های شهدای مکه و منا تا روشن شدن موضوع، تشکیل کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی و تشکیل کمیته مسئولیت برگزاری حج، متشکل از کشورهای اسلامی، از پیگیری باز نمی‌ایستد.

کمپین ملی #به_کدامین_گناه به عنوان یک کمپین مستقل مردم‌نهاد، در عمل به ماده چهارم اساسنامه این کمپین مصوب معاونت رسانه و فضای مجازی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران(صلح زیبا) اعلام می‌دارد زین پس به صورت بین‌المللی در سایر شبکه‌های مجازی با زبانهای عربی و انگلیسی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌نماید.

امسال اگرچه حاجیان حق‌طلب و مشتاق ایران اسلامی در کنگره عظیم حج حضور ندارند، اما بار دیگر با دستهای گره کرده و اتحاد به جهانیان نشان خواهند داد که صدای حق‌طلبی خاموش نخواهد شد و اگر چه جسما در مراسم برائت از مشرکین حضور نداریم اما همانند گذشته در کنار سایر مسلمانان حق‌طلب جهان خواهیم ایستاد.

این کمپین از تمام فعالان رسانه‌ای، فضای مجازی و ملت شریف ایران دعوت می‌نماید تا با شرکت در اجتماع مجازی برائت از مشرکین در روز پنجشنبه مورخ ۱۸ شهریور رأس ساعت ۲۰ با شعار #شجره_الملعونه #به_کدامین_گناه در تمام شبکه‌های مجازی شرکت نمایند تا بتوانیم در غالب یک حرکت بزرگ مردمی در فضای مجازی صدای خود را به گوش مستکبرین عالم علی‌الخصوص رژیم کودک‌کش و قاتل صهیوسعودی برسانیم.

کمپین بین‌المللی #به_کدامین_گناه

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین