چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
مدیر کل راه وشهرسازی لارستان

برخی خسارات تونل بزن در محور لار- شیراز قابل محاسبه نیست

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، مهندس محمدرضا باقری فرد  با بیان اینکه : در اثر عبور متعدد خودروهای حامل بارهای غیر…

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، مهندس محمدرضا باقری فرد  با بیان اینکه : در اثر عبور متعدد خودروهای حامل بارهای غیر مجاز، از تونل بزن، واقع در محور لار_شیراز تا کنون بالغ بر  ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون  ریال به تجهیزات و تأسیسات ایمنی تونل مذکور خسارت وارد شده است .

 وی تصریح کرد : تأخیرهای ناشی از انسداد تونل در اثر عبور بارهای غیر مجاز و بی احتیاطی رانندگان ، برای کاربران جاده ای نیز ، دارای هزینه هایی بوده است که بعضاً این هزینه ها قابل محاسبه نمی باشند.

باقری فرد افزود :  ارتفاع مجاز برای بارهای عبوری از تونل بزن، ۴/۷۰متر می باشد که بارهای دارای ارتفاع بیش از میزان گفته شده، مجاز به عبور از داخل تونل مذکور، نمی باشند.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان ، از حاملین محموله های ترافیکی و همچنین رانندگان محترمی که حداکثر ارتفاع بار آنها، بیش از ۴/۷۰متر می باشد ؛ تقاضا دارد ضمن احترام به قانون و حقوق سایر کاربران راه، از تردد در تونل های حوزه استحفاظی این اداره کل جداً خودداری نموده و تردد از کنارگذر تونل و یا محور دیگری را به عنوان مسیر جایگزین، انتخاب نمایند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین