چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

۷۰۰ اثر به جشنواره مردمی «سراج» ارسال شد

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از ارسال ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی «سراج» از سراسر کشور خبر داد. امین دلخسته در گفتگو با میلاد لارستان، با اشاره به استقبال…

جشنواره سراج مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از ارسال ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی «سراج» از سراسر کشور خبر داد. امین دلخسته در گفتگو با میلاد لارستان، با اشاره به استقبال گسترده هنرمندان کشور از جشنواره مردمی «سراج» اظهار داشت:

با توجه به‌ضرورت و همچنین دستورات مقام معظم رهبری، بر حضور نیروهای جوان، مؤمن، با طراوت و شاداب در عرصه هنرهای اسلامی، این جشنواره به همت پایگاه مقاومت امام حسن عسکری(ع) و بسیج سپاه لارستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مردمی سراج در بخش‌های مختلف عکس، پوستر، شعر، مقاله، فیلم غیرحرفه‌ای، هنرهای تجسمی، خاطرات طنز جبهه و غیره از ۶ آبان ماه امسال کار خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره در روز جمعه ۲۶ دی‌ماه ۹۳ با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان، ایثارگران، بسیجیان و دکتر فروزان، عضو شورای عالی فضای مجازی بسیج در محل تالار وحدت شهر لار برگزار می‌شود.

 مسئول فرهنگی سپاه لارستان اهداف در نظر گرفته‌شده برای برپایی این جشنواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج سبک زندگی شهدا در قالب هنر، شناخت ظرفیت‌ها و توانمندسازی افراد در عرصه‌های هنری و ترویج خاطرات طنز شهدا برشمرد و افزود: تاکنون ۷۰۰ اثر گوناگون از ۱۷ استان کشور به این جشنواره ارسال‌شده است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۶:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین