چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

بررسی مسایل ومشکلات مردم روستای کوره

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسایل ومشکلات مردم روستای کوره مورد بررسی قرار گرفت. علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق محمد…

روستای کوره اوز لارستانبا حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسایل ومشکلات مردم روستای کوره مورد بررسی قرار گرفت. علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز و تعدادی

از مسوولین ادارات شهرستان ،به  روستای کوره بخش اوز سفر کردند واز نزدیک به بررسی مسایل ومشکلات و نیازمندیهای مردم این روستا پرداختند.

معاون استاندار ابتدا در محل دارالقرآن این روستا حضور یافت و با قشرهای مختلف مردم دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار عبدالعزیز منصوری امام جمعه کوره به نمایندگی از اهالی این روستا به فرماندار و دیگر مسوولین شهرستان لارستان خوش آمد گفت.

وی در ادامه در سخنانی از فرماندار و مسئولین شهرستان خواست که در راستای اتمام سه راهی گلار – کوره، کاهش قیمت زمین، شبانه روزی شدن درمانگاه کوره، اتمام کمربندی، اتمام مجموعه ورزشی، اختصاص پزشک به مرکز بهداشت و درمان کوره و واگذاری زمین در شهرک همت نمایند.

 در ادامه دکتر عباس نصری رئیس مرکز بهداشت لارستان هم گفت: به همت دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت در حال انجام است و در این خصوص کمبود نیروهای بهورز جبران خواهد شد و دولت تمام انرژی و توان خود را در برابر سلامت مردم گذاشته است.

 سپس علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان هم گفت: جهت اختصاص زمین درمحل شهرک این موضوع را در جلسه ای تخصصی  با حضور ادارات بنیاد مسکن و منابع طبیعی حل می کنیم و برای مرتفع نمودن دیگر مشکلات و درخواست ها هم به جد پیگیری می نماییم .

 

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین