چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

جلسه بصیرت دینی در لارستان

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد : با هماهنگی فرماندهی نیروی انتظامی سرهنگ خلیفه،جلسه بصیرت دینی و آگاهی هر چه بیشتر خانواده ها از روز ۹ دی ماه جلسه ای…

بصیرت دینی در لارستانبه گزارش روابط عمومی کمیته امداد : با هماهنگی فرماندهی نیروی انتظامی سرهنگ خلیفه،جلسه بصیرت دینی و آگاهی هر چه بیشتر خانواده ها از روز ۹ دی ماه جلسه ای برای خانواده های نیروی انتظامی برگزار گردید .در این جلسه سرهنگ خلیفه فرمانده نیرمی انتظامی در اهمیت روز ۹ دی ماه مطالبی را به عرض حاضرین در جلسه رساندند .

در ادامه  حجت السلام تقی زاده با ذکر آیه شریفه “فی بیوت اذن الله ان ترفع و یذکر فیهااسمه” خداوند در خانه هایی اجازه داده که رفعت یابند و در آنجا ذکر خدا شود این خانه ها مثل اینکه کسی گرفته و از نظر معنوی بالا می برد .چنین خانه هایی مثل مسجد و حسینیه مقدس هستند چون انسانهای مقدس در آن زندگی می کنند و چنین انسان هایی هستند که می توانند نسبت به هم نوع خود حس کمک و هم دردی داشته باشند .

ایشان در خصوص اهمیت و حضور پر رنگ خانواده ها در مراسمات مختلف ملی و مذهبی به خصوص روز ۹ دی ماه مطالبی را متذکر گردیدند . مدیر کمیته امداد در ادامه پیرامون طرح اکرام ایتام که در کمیته امداد اجرا می شود و اهمیت دستگیری از ایتام پرداخته و متذکر شدند که تا کنون ۲۲۴۰ حامی برای حمایت از ۶۲۵ یتیمی که تحت پوشش این نهاد  هستند شناسایی و جذب شده اند .

در ادامه حاج آقای امینی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به عنوان رابط این طرح معرفی و فرم های مربوطه برای ثبت نام پرسنل و خانواده هایشان تحویل ایشان گردید .

در پایان به حامیان طرح اکرام ایتام شاغل در نیروی انتظامی هدایایی از طرف مدیر کمیته امداد اهداء گردید .

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین