چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

کمپین رسانه های جنوب در حمایت از رسول مهربانی ها

توهین آشکار مدعیان دروغین آزادی بیان و دموکراسی به رسول گرامی اسلام، دل هر انسان آزاده ای را آزرده می سازد. انتشار کاریکاتورهای موهن توهین به پیامبر خوبی ها در…

توهین آشکار مدعیان دروغین آزادی بیان و دموکراسی به رسول گرامی اسلام، دل هر انسان آزاده ای را آزرده می سازد. انتشار کاریکاتورهای موهن توهین به پیامبر خوبی ها در نشریه معلوم الحال شارلی ابدو موضوعی است که

با واکنش های متفاوتی مواجه بوده و موجی از ابراز تنفر نسبت به این اهانت ها در سراسر جهان به راه افتاده است که یکی از راه های حمایت، ایجاد کمپین رسول خوبی ها می باشد. بی شک جنوب کشورمان ایران، به عنوان الگوی وحدت بین تشیع و تسنن سال های متمادی است که رسالت خویش را نسبت به نظام و انقلاب نشان داده و این باز نیز با حمایت رسانه ای خود از پیامبر اعظم موج تنفر نسبت به حرکات موهن رسانه های غربی را بیش از پیش هویدا خواهد ساخت.

رسانه های جنوب کشور به عنوان منادیان وحدت با ایجاد کمپین و چتر رسانه ای واحد گوشه ای از ابراز ارادت و حمایت مردم شریف و مسلمان ایران و خصوصا جنوب کشور را  نسبت به پیامبر اسلام را نشان خواهند داد.


ما جمعی از رسانه‌های جنوب کشور به عنوان نمایندگان افکار عمومی ملت شریف و بزرگوار این مناطق با وحدت کامل تنفر خویش را نسبت به حرکات موهن رسانه های غربی در اهانت به ساحت مقدس رسول مهربانی ها اعلام می داریم.

نام رسانه ها:

میلادلارستان؛

ضمناً انتشار این خبر در سایر رسانه‌ها می‌تواند به منزله تایید این حمایت  باشد و رسانه‌ها می‌توانند با افزودن نام خود اقدام به انتشار آن نمایند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین