دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تولید سالانه 164 هزار تن نمک خوراکی و صنعتی در معادن لارستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان گفت: سالانه ۱۶۴ هزار تن نمک خوراکی و صنعتی در معادن این شهرستان تولید می‌شود. محمدعلی ابراهیمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان…

خبرگزاری فارس: تولید سالانه 164 هزار تن نمک خوراکی و صنعتی در معادن لارستانرئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان گفت: سالانه ۱۶۴ هزار تن نمک خوراکی و صنعتی در معادن این شهرستان تولید می‌شود. محمدعلی ابراهیمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه

در این شهرستان سه معدن نمک فعال وجود دارد، اظهار کرد: این معادن با تولید سالانه ۱۶۴ هزار تن نمک خوراکی و صنعتی، باعث اشتغالزایی مستقیم ۳۴ نفر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با اعلام آمادگی به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای ورود و سرمایه‌گذاری در احداث کارخانه نمک در منطقه غنی لارستان، تصریح کرد: با توجه به موقعیت مناسب این شهرستان در زمینه صادرات، می‌توان با یک برنامه‌ریزی مناسب، طرح‌های بزرگی در این زمینه اجرایی کرد.

وی مهم‌ترین مشکلات و کمبودها در زمینه تولید و بهره‌وری از معادن نمک در لارستان را، نبود کارخانه فرآوری، تصفیه و همچنین بسته‌بندی نمک عنوان و تصریح کرد: ما آمادگی هرگونه مشورت و همکاری با سرمایه‌گذاران در اسرع وقت را داریم.

ابراهیمی‌زاده در مورد تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بخش‌های معدنی، بیان کرد: با توجه به ارزش‌افزوده بالای صنایع معدنی، این طرح‌ها مورد حمایت وزارتخانه بوده و برای ورود ماشین‌آلات معدنی تسهیلات در نظر گرفته می‌شود.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین