پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پوشش بیمه ای بیش از 450 زن سرپرست خانوار

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان این مطلب، گفت: طی سه دوره سه ماهه مبلغ ۲۷۱ میلیون تومان به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز گردیده است. به گزارش میلاد لارستان؛…

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان این مطلب، گفت: طی سه دوره سه ماهه مبلغ ۲۷۱ میلیون تومان به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز گردیده است. به گزارش میلاد لارستان؛ عبدا… تقی زاده،

با بیان اینکه کمتر کسی را می توان یافت که در طول عمر خود مبتلا به درد و رنج نشده باشد، اظهار داشت: متاسفانه این درد و رنج بیشتر سراغ محرومین و درماندگان میرود که علت اصلی آن نیز سوء تغذیه،عدم رعایت مسائل بهداشتی،عدم دسترسی به امکانات ضروری درمانی و عدم پیگیری کامل امور درمانی است.

وی افزود: بسیاری از افراد نیازمند و محروم جامعه قادر به تامین هزینه بالای درمانی که نزدیک به ۱۰ درصد هزینه های غیر خوراکی را شامل می شود نمی باشند .

مدیر کمیته امداد لارستان با تأکید بر توجه ویژه نسبت به سلامت و بهداشت افراد تحت پوشش این نهاد، تصریح کرد: بدلیل اهمیت موضوع سلامت و نیاز ضروری محرومان جامعه به دریافت خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد لارستان توجه خاصی را برای حمایت از محرومان و نیازمندان غیر تحت پوشش در برنامه های اصلی خود قرار داده است .

وی با بیان اینکه، کمیته امداد لارستان، در سر فصل امور بیمه تامین اجتماعی تعداد ۴۷۷ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال را تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار داده است، خاطر نشان کرد: طی سه دوره سه ماهه مبلغ ۲۷۱ میلیون تومان به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز گردیده است.

تقی زاده اضافه کرد: در بخش خدمات درمانی نیز، که شامل خدمات بیمه ای،فرانشیز،حدمات ویژه و بیماران زمین گیرمی باشد، تا کنون مبلغ ۴۲ میلیون تومان به حساب مددجویان واریز گردیده است .

وی بیان کرد: در سر فصل موردی درمان هم، مبلغ ۱۹ میلیون تومان به حساب مددجویان روستایی واریز گردیده است.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه این نهاد در سر فصلهای بهداشتی و آموزشی نیز خدمات قابل توجهی به مددجویان ارائه نموده است، یادآوری کرد: تا کنون مبلغ ۱۰ میلیون تومان بابت خرید بسته های بهداشتی جهت شرکت ۱ هزار و ۸۳ نفر از مددجویان در کلاس های آموزشی و مبلغ ۱۶ میلیون تومان بابت بهسازی سرویسهای بهداشتی مددجویان به تعداد ۹ دستگاه هزینه شده است .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین