دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شهر لار، 130 هکتار بافت فرسوده دارد

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، با بیان اینکه بیش از ۳۳۰ هکتار بافت فرسوده در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار دارد، گفت: شهر لار، ۱۳۰ هکتار…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، با بیان اینکه بیش از ۳۳۰ هکتار بافت فرسوده در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار دارد، گفت: شهر لار، ۱۳۰ هکتار بافت فرسوده دارد. داريوش در بازدید از بافت‌های فرسوده اظهار داشت: در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

بیش از ۳۳۰ هکتار بافت فرسوده وجود دارد که توجه بیشتر به این مناطق دراولویت ما است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد ساماندهی این مناطق باشیم .

وی از پرداخت وام ۳۰ ميليون تومانی بافت فرسوده خبرداد وگفت: متقاضيان بعد از مراجعه به بانكبا اثبات مالكيت و اين‌كه خانه‌ آن‌ها در محدوده بافت فرسوده قرار دارد مي‌توانند از اين تسهيلات استفاده كنند.

نصر افزود: در این فرآیند باید اولویت ‌بندی صورت گیرد وصرف اینکه فردی که زودتر به بانک مراجعه کرده باشد مبنای پرداخت وام نیست ودرواقع هر فردي خانه‌اش درخطراست ودر پهنه همسوي خطرزندگی می‌کند در اولویت قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد : در حال حاضر  محدوده بافت فرسوده شهر لار ۱۳۰ هکتار، لامرد ۵۵ هکتار، خنج ۸۸ هکتار و گراش ۵۶ هكتاراست که وام بهسازی بافت فرسوده شهرهاي گراش و لامرد مشخص و طرح بهسازی بافت فرسوده شهر لار در مراحل نهایی است و با توجه اینکه جنوب فارس  منطقه‌ای زلزله خیز است امیدواریم در آینده نزدیک به تصویب برسد.

 خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین