چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 22

در سال آینده هیچ پروژه جدید عمرانی کلید نمی خورد

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به کاهش قیمت نفت و فشار تحریم ها، بودجه کشور در سال ۹۴حالت انقباضی دارد و به…

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به کاهش قیمت نفت و فشار تحریم ها، بودجه کشور در سال ۹۴حالت انقباضی دارد و به موازات آن بودجه استان نیز کاهش داشته

است. وی ادامه داد: با توجه به این شرایط، شروع هرگونه پروژه عمرانی جدید در سال آینده مطلقا ممنوع است و فرمانداران تلاش کنند تا با مدیریت صحیح، پروژه های نیمه تمام شهرستانها سال آینده به بهره برداری برسد.

تاجگردون اظهار کرد: در سال ۹۲ میانگین تخصیص بودجه پروژه های عمرانی ۲۹ درصد بوده که در سال ۹۳ نیز سهم تخصیصی به این پروژه ها از دو درصد نفت و گاز ۷۳ درصد شده است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس، از فرمانداران خواست تا ضمن نظارت دقیق بر روند اجرای پروژه ها، از دستگاههای اجرایی برای تکمیل پروژه ها مطالبه گر باشند.

تاجگردون در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم حذف چاههای غیرمجاز نیز تاکید کرد و گفت: یک رویکرد جدید در این زمینه در پیش گرفته ایم که با جدیت دنبال خواهد شد و فرمانداران شهرستان های استان نیز با توجه به اهمیت موضوع، با همکاری آب منطقه ای وارد عمل شده و نسبت به ساماندهی آن اقدام کنند.

وی، در خصوص تغییر کاربری اراضی ملی و دولتی هم اظهار کرد: اراضی ملی جز انفال و بیت المال به حساب می آید و ما نیز وظیفه داریم که به خوبی از آنها نگهداری کنیم.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از جنوب نیوز  وی اظهار کرد: تغییر کاربردی تنها در جایی امکان پذیر خواهد بود که بنا باشد یک سرمایه گذاری پاک با هدف ایجاد اشتغال، رونق تولید و ایجاد درآمد برای کشور انجام شود.

عکس:استانداری فارس

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین