چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 19

واگذاری انشعابات رایگان به مددجویان کمیته امداد لارستان

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت از دغدغه های اصلی این نهاد می باشد، گفت: در نه ماهه نخست امسال، تعداد ۱۹۳ مورد…

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت از دغدغه های اصلی این نهاد می باشد، گفت: در نه ماهه نخست امسال، تعداد ۱۹۳ مورد انشعابات رایگان آب،برق،گاز و عوارض شهرداری به مددجویان کمیته امداد لارستان واگذار شده است.

عبدالله تقی زاده با اعلام خبر واگذاری ۱۹۳ مورد انشعابات رایگان آب،برق،گاز و عوارض شهرداری به مددجویان کمیته امداد این شهرستان در ۹ ماهه گذشته، اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان لارستان در راستای ارائه خدمات عمرانی نسبت به واگذاری انشعابات رایگان به مددجویان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌های مربوطه صورت می‌گیرد، افزود: به منظور کمک به خانواده های تحت حمایت امداد و رفع مشکلات آنها و با معرفی مددجویان به سازمانهای مربوطه از واگذاری انشعابات و تسهیلات رایگان این سازمانها بهرمند می شوند .

تقی زاده با اشاره  به اینکه مبلغ ۶۱ میلیون تومان در این راستا هزینه شده است، تصریح کرد: تمام مشکلات و نیازمندیهای خانواده های تحت حمایت در قالب طرح ها، برنامه ها و سرفصل های مهم کاری گنجانده شده و به مرور زمان نیازها و مشکلات آنها بر طرف می شود .

وی بیان کرد: رفع مشکلات آب ، برق و گاز خانگی نیازمندان تحت حمایت این نهاد دارای اهمیت است و ساکنین روستایی برای واگذاری این انشعابات در اولویت هستند.

 

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین