جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه استان فارس برگزار می‌شود

رئیس اداره امور سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه استانی ۱۸ تا ۲۰ اسفند در شهرستان گراش در سه موضوع آزاد، ویژه گراش و میراث…

فیلم کوتاهرئیس اداره امور سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه استانی ۱۸ تا ۲۰ اسفند در شهرستان گراش در سه موضوع آزاد، ویژه گراش و میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

بهروز مرامی اظهار داشت: یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه استانی ۱۸ تا ۲۰ اسفند در شهرستان گراش در سه موضوع آزاد، ویژه گراش و میراث فرهنگی برگزار می‌شود که در بخش میراث فرهنگی استان‌های هرمزگان و بوشهر نیز شرکت دارند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۲۵ دی ماه بوده است، گفت: این زمان تا هفته نخست بهمن تمدید شده و تاکنون ۵۰ اثر در موضوعات مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 رئیس اداره امور سینمایی ارشاد فارس به ششمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز نیز اشاره کرد و افزود: این جشنواره از ۲۹ دی شروع شده و تا ۲ بهمن ادامه دارد و در مجموعه فرهنگی و هنری حافظ به شکل مسابقه و غیررقابتی برگزار می‌شود.

 مرامی بیان کرد: این جشنواره ویژه فیلم‌سازان شیرازی است و دلیل این امر تنها برگزاری جشنواره استانی در شهرستان گراش بوده و از همه شهرستان‌ها و حتی استان‌های همجوار می‌توانند در آن شرکت کنند.

 وی با اشاره به ۷۵ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود، خاطرنشان کرد: ۴۴ اثر در بخش داستانی، ۹ اثر در بخش تجربی، ۱۶ اثر در بخش مستند و ۶ اثر در بخش انیمیشین به دبیرخانه ارسال شده بود که بخشی از این آثار در بخش مسبقه با هم به رقابت می‌پردازند.

 رئیس اداره امور سینمایی ارشاد فارس از افزایش کیفیت آثار در جشنواره امسال خبر داد و تصریح کرد: از لحاظ کمیت این آثار نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است و تنها در بخش داستانی نسبت به سال گذشته با کاهش اثر روبه‌رو بوده‌ایم.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین