جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
بمناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

گلباران قبور شهدا/آغاز طرح «رفیق آسمانی» در لارستان

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان، گفت: برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین شناساندن شهدای گرانقدر شهرستان لارستان به همشهریان و به ویژه نسل نوجوان و جوان طرح «رفیق آسمانی» در حال اجراست.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان، گفت: برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین شناساندن شهدای گرانقدر شهرستان لارستان به همشهریان و به ویژه نسل نوجوان و جوان طرح «رفیق آسمانی» در حال اجراست.

به گزارش میلاد لارستان؛ عصر امروز در آئینی با حضور مسئولین ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور لارستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس قبور مطهر شهدای جنگ تحمیلی در لارستان غبارروبی و گلباران شد.

در حاشیه این مراسم، مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: آنچه جنگ تحمیلی را از سایر جنگ ها در سطح دنیا متمایز کرد، ایثار، فداکاری، اخلاص، جوانمردی و ولایتمداری رزمندگان بود.

امین دلخسته با تأکید بر اُنس روزافزون اقشار مختلف جامعه با شهیدان، افزود: برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین شناساندن شهدای گرانقدر شهرستان لارستان به همشهریان و به ویژه نسل نوجوان و جوان طرح «رفیق آسمانی» در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در این طرح، هر فرد با ارسال نام و نام خانوادگی، روز و ماه تولد به شماره پیامکی ۶۶۰۰۰۷۲۴۵۵ شهید هم روز تولد خود را خواهد شناخت، تصریح کرد: بدین شکل، هر فرد می تواند به یک شهید به عنوان یک رفیق آسمانی خود بنگرد و هرگاه که اراده کند با او مأنوس شود.

به گزارش میلاد لارستان، در پایان این مراسم لوحی مزین به تمثال شهید فائضی و مشخصات فردی آن شهید بزرگوار به مسعود راسخی معاون فرماندار ویژه لارستان اهدا شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین