پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

احداث بزرگترین تونل جنوب کشور در لامرد

 مدیریت ساخت و توسعه راهها از آغاز عملیات تکمیلی دیواره تونل شهید باقری خبر داد. مهندس علی منصوری مدیریت ساخت و توسعه اداره کل در جریان بازدید از تونل شهید…

 مدیریت ساخت و توسعه راهها از آغاز عملیات تکمیلی دیواره تونل شهید باقری خبر داد. مهندس علی منصوری مدیریت ساخت و توسعه اداره کل در جریان بازدید از تونل شهید باقری لامرد عنوان داشت :

این تونل به طول ۲ هزار و ۶۵۰ متر بزرگترین تونل جنوب كشور است كه خوشبختانه در حال حاضر با توجه به اتمام عملیات حفاری، عملیات لاينینگ(پوشش داخلی تونل) آن بزودي به وسیله بتن اليافي آغاز خواهد شد .

مهندس منصوري درخصوص مزاياي استفاده از بتن هاي اليافي افزود : افزايش سرعت بتن الیافی نسبت به بتن هاي معمولي است به طوري كه حدود دو سوم نسبت به بتن معمولي زمان کمتری لازم است تا عمليات لاينینگ بزرگترين تونل جنوب كشور به پايان برسد .

مديريت ساخت و توسعه راهها ادامه داد : استفاده از بتن اليافي بيش از ۱۵ درصد در كاهش هزينه نسبت به بتن هاي معمولي در بر دارد و در حال حاضر در تونل هاي پارچين تهران، تونل اصفهان به ياسوج ، تونلی در شهرستان دهدشت و بعضي از تونل هاي راه آهن شيراز- اصفهان از اين نوع بتن استفاده شده است .

خبرنگار: روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین