دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تخصیص 96 میلیارد تومان برای مقابله با خشک‌سالی در فارس

مدیرکل بودجه استانداری فارس گفت: در برنامه‌های بودجه‌ای کشور حدود ۹۶ میلیارد تومان در قالب مقابله با خشک‌سالی به این استان تخصیص داده شده است. علی سلحشوری در جلسه کمیته…

مدیرکل بودجه استانداری فارس گفت: در برنامه‌های بودجه‌ای کشور حدود ۹۶ میلیارد تومان در قالب مقابله با خشک‌سالی به این استان تخصیص داده شده است. علی سلحشوری در جلسه کمیته برنامه‌ریزی فیروزآباد که

با حضور فرماندار و مسئولان اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در سال جاری از محل اعتبارت عمرانی فارس ۴۱۳ میلیارد تومان در قالب ۱۲۴ میلیارد تومان تملک دارایی‌های این استان در ابتدای سال طبق شاخص‌ها تعیین شد که بین فصول مختلف برنامه‌های عمرانی میان ۲۹ شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: این توزیع توسط دبیران کمیته برنامه‌ریزی و با حضور مسئولان اجرائی شهرستان‌ها مشخص‌ و موافقت‌نامه‌های پروژه‌ها مبادله شده است.

مدیرکل بودجه استانداری فارس ادامه داد: ۲۱۴ میلیارد تومان در قالب دو درصد نفت و گاز که بر مبنای یک‌سوم شهرستانی است که در تولید نفت و گاز دخیل بوده‌اند و دوسوم مربوط به جمعیت بخش‌های محروم این شهرستان توزیع شد.

سلحشوری اضافه کرد: ۷۴ میلیارد تومان از این مبلغ در قالب جدول اصلاحات قانونی بود که در آسفالت راه روستایی؛ مساجد؛ مصلاها و سایر موارد خاص موافقت‌نامه آن مبادله شد.

وی بیان داشت: از این رقم در ۹ ماهه سال جاری به‌طور میانگین ۷۲ درصد ابلاغ‌شده و نقدینگی آن در خزانه این استان موجود است.

مدیرکل بودجه استانداری فارس گفت: امسال نخستین سالی بود که در ۹ ماهه نخست آن بیش از ۷۰ درصد بودجه این شهرستان تخصیص شد.

سلحشوری بیان کرد: یکی از کارهای دولت در سال جاری ابلاغ و تخصیص به‌موقع و خوب اعتبارات عمرانی و دیگری تسویه‌حساب با پیمانکارانی بود که در سطوح ملی پروژه‌هایی را اجرا کرده بودند و دولت به آن‌ها بدهکار بود.

وی خاطرنشان کرد: ابلاغ و تخصیص به‌موقع بودجه موجب تحرک بخشیدن به اجرای کارهای عمرانی در سطح کشور و جلوگیری از وقفه در پروژه‌های عمرانی شد.

مدیرکل بودجه استانداری فارس تصریح کرد: در بخش اعتبارات ملی با ویژگی‌های عمرانی که سهمیه فارس ۱۹۵ میلیارد تومان بود تخصیص آن در ۹ ماهه نخست ۸۱ درصد و در قالب ۵۱ طرح موافقت‌نامه آن مبادله و تخصیص آن به خزانه این استان واریز شده است

سلحشوری افزود: سهم فیروزآباد در جذب اعتبارات ملی ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده که در قالب طرح‌های ملی با ویژگی استانی بوده و این شهرستان در سال جاری تا این لحظه ۳۴ میلیارد تومان از منابع مختلف اعتبار دریافت کرده و موافقت‌نامه آن مبادله شده است.

وی ادامه داد: در برنامه‌های بودجه‌ای کشور حدود ۹۶ میلیارد تومان در قالب مقابله با خشک‌سالی به این استان تخصیص داده شده و توزیع میان‌دستگاهی و پروژه‌ای صورت گرفته و در هفته‌های آینده موافقت‌نامه آن مبادله می‌شود.

مدیرکل بودجه استانداری فارس اضافه کرد: از ۳۴ میلیارد تومان بودجه شهرستان فیروزآباد که موافقت‌نامه آن امضا و مبادله شده ۲۴ میلیارد تومان نقدینگی در این استان موجود است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین