دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شناسنامه اجتماعی بخشها تهیه شود

استاندار فارس گفت: بخشداران فارس شناسنامه اجتماعی بخش‌های تابعه خود را تهیه و به استانداری ارائه کنند. سیدمحمد احمدی در سومین همایش بخشداران استان فارس، با درخواست از بخشداران مبنی…

استاندار فارس/ احمدیاستاندار فارس گفت: بخشداران فارس شناسنامه اجتماعی بخش‌های تابعه خود را تهیه و به استانداری ارائه کنند. سیدمحمد احمدی در سومین همایش بخشداران استان فارس، با درخواست از بخشداران مبنی بر شناخت بیشتر مسائل اجتماعی، اظهار داشت:

بخشداران باید به منظور عملکرد بهتر خود از مسائل اجتماعی محل خدمت خود شناسنامه سیاسی اجتماعی تهیه کنند.

احمدی با بیان اینکه حسن جریان و اجرای امور و عملکرد در اجرای جریانات اجتماعی انتظاری است که از بخشداران می‌رود، تصریح کرد: با توجه به اینکه در زمان کنونی اطلاعات مردم افزایش یافته و نیازهای جامعه تغییر کرده باید به این موارد بیشتر توجه کرد.

 استاندار فارس با بیان اینکه تلاش بخشداران برای احیای بخش های خود زمینه موفقیت هر چه بیشتر دولت را فراهم می‌کند، عنوان کرد: تمام مشکلات استان در تمام بخش‌ها گزارش شده و امیدوارم بتوان با خلاقیت این مشکلات را برطرف کرد.

 احمدی با تأکید بر بخشداران مبنی بر اینکه بیشتر به موضوعات ورزشی، فرهنگی و اجتماعی توجه داشته باشند، بیان کرد: باید برای اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر به مردم در روستاها برای آگاهی از آسیب‌های ناشی از استفاده از مواد مخدر تلاش کرد زیرا این موضوع دلیل بیشتر سرقت‌ها در استان و افزایش آمار زندانیان بوده است.

 وی با اشاره به اینکه خشکسالی استان مهم‌ترین آسیب استان و دغدغه بنده است، اظهار داشت: بخشداران موضوع چاه های غیرمجاز را پیگیری کنند زیرا از ۸۵ هزار حلقه چاه در استان ۱۵ هزار حلقه چاه غیرمجاز است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین