چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

همایش انقلاب اسلامی با حضور نماینده مردم

همایش انقلاب اسلامی در لارستان به همت بنیاد بازشناسی لارستان کهن- دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی- دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد و دانشگاه جامع علمی کاربردی لارستان…

همایش انقلاب اسلامی در لارستان به همت بنیاد بازشناسی لارستان کهن- دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی- دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد و دانشگاه جامع علمی کاربردی لارستان در محل تالار وحدت لار برگزار شد.  این همایش یک روزه با حضور دکتر جعفرپور

نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، دکتر مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دکتر نوربخش امام جمعه لار، نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان- سید حسن آیت اللهی- جاهدی فرمانده بسیج سپاه پاسداران- خلیفه فرمانده نیروی انتظامی و با حضور جمع کثیری از مردم  برگزار شده و در آن پیرامون حوادث لارستان در انقلاب اسلامی و نقش روحانیت خصوصاً حضرت آیت الله آیت الهی، حضرت آیت الله موسوی لاری، حضرت آیت الله سید حسین نسابه  و حضور مردم مباحث مختلفی مطرح گشت.

در این مراسم ابتدا دکتر جعفرپور به صورت مبسوط در خصوص نقش رهبری حضرت امام (ره) و مردم در انقلاب اسلامی و خاطرات انقلاب در لارستان خصوصاً نقش روحانیت منطقه سخنرانی نموده و اظهار داشت اگر همه ی مردم و گروه ها حول محور ولایت فقیه حرکت نمایند تمام مشکلات را پشت سر می گذاریم .

به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، در ادامه امام جمعه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و فرماندار ویژه لارستان نیز  پیرامون انقلاب شکوهمند اسلامی سخنانی را بیان نمودند.

در این همایش همنچنین گروه سرود مصباح الهدی و معراج النبی به اجرای سرود پرداخته و آقای ابوالحسن مؤیدی خاطرات خود از دوران انقلاب و پخش اعلامیه ها در لار بیان نمود. در پایان از کتاب آقای احمدلو نیز رونمایی گردید.

گزارش تصویری پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم را در اینجا ببینید

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین