شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

اجحاف سازمان سنجش در حق لارستان بزرگ

در اطلاعیه جدید سازمان سنجش اموزش کشور که در تاریخ ۶ بهمن ماه جاری  درباره‌ تاريخ‌، محل‌ رفع نقص كارت و برگزاري‌ آزمون‌ ورودي تحصيلات‌ تكميلي‌ (دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌…

در اطلاعیه جدید سازمان سنجش اموزش کشور که در تاریخ ۶ بهمن ماه جاری  درباره‌ تاريخ‌، محل‌ رفع نقص كارت و برگزاري‌ آزمون‌ ورودي تحصيلات‌ تكميلي‌ (دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ داخل‌) سال‌ ۱۳۹۴ کشور بر

خروجی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است؛ موضوعی قابل تامل نظر ما را به خود جلب نمود. در جدول شماره۱ این اطاعیه آمده است:

جدول شماره ۱-شهرستان‌ محل‌ برگزاري آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (كارشناسي‌ارشد) سال‌ ۱۳۹۴ براساس استان محل اقامت فعلي داوطلبان

طبق جدول فوق (که با کلیک بر روی آن اصل اطلاعیه نیز قابل ملاحظه است) داوطلبنان شهرستان های لار- گراش- خنج- لامرد- مهر و قیرو کارزین باید جهت شرکت در آزمون ارشد به جهرم سفر نمایند. موضوعی که متاسفانه سال گذشته نیز به نحوی دیگر مطرح شده بود. ملاحظه ۲ جدول زیر بهتر می توانددر قضاوت و تصمیم گیری مفید باشد.

فاصله لار تا جهرم    ۱۶۲ کیلومتر و حدود   ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه  می باشد.  

 

در این میان تنها فاصله قیروکارزین تا جهرم نسبت به فاصله آن تا لار مسافت و زمان کمتری را برخوردار بوده و مابقی شهرستان ها همگی به لار نزدیک ترند تا جهرم.

موضوع مهمی که نباید فرموش نمود؛ لزوم توجه به کم کردن استرس داوطلب در روز آزمون و نیز لزوم استراحت کافی برای وی می باشد.

حال قضاوت با شما!! در کدام شرایط درصد کمتری استرس متوجه داوطلب خواهد بود؟ در کدام شرایط آرامش قبل از جلسه آزمون برای داوطلب راحت تر ایجاد خواهد شد؟ کاری به حوزه لامرد و مهر نداریم(اگرچه از حضور آنها استقبال می کنیم). ولی آیا بهتر نبود لااقل داوطلبان لار-خنج و گراش در یک حوزه آزمون,  در لار آزمون خود را برگزار می نمودند.

اگر موضوع جمعیت داوطلبان است چرا همگی داوطلبان در لار آزمون برگزار نکنند؟ آیا این عدالت است که به خاطر یک یا دو شهرستان، ۵ شهرستان دیگر فدا شوند.؟؟

 آزمونی که در نوبت صبح و بعدازظهر روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۵،‌ ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

آیا این اجحاف سازمان سنجش در حق لارستان بزرگ نیست؟؟!

نماینده محترم خواهشمند است در این خصوص  تمام تلاش خویش را به کار گیرید تا شاید تغییر حاصل شود. هنوز تا ۴شنبه فرصت تغییر وجود خواهد داشت.

 اگر این امر ممکن نیست لااقل برای سالیان آتی فکری اساسی شود …

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین