چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

کلنگ مجتمع فرهنگی، افتتاح3منزل و بهره برداری از کف پوش سالن ورزشی

میلاد لارستان: در آئینی با حضور مسئولین شهرستان لارستان، عملیات احداث و افتتاح چند پروژه عمرانی در شهر لار آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان؛ بعد از ظهر امروز و…

کلنگ مجتمع فرهنگی در لارستانمیلاد لارستان: در آئینی با حضور مسئولین شهرستان لارستان، عملیات احداث و افتتاح چند پروژه عمرانی در شهر لار آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان؛ بعد از ظهر امروز و در دومین روز از یوم الله دهه مبارک فجر، عملیات احداث و افتتاح

چند پروژه عمرانی کمیته امداد حضرت امام(ره) لارستان، با حضور مهدی زینلیان معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری ویژه لارستان، عبدالله تقی زاده، مدیر کمیته امداد لارستان آغاز شد.

آغاز ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان

در نخستین برنامه، کلنگ مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان به زمین زده شد.

در این مراسم، مدیر کمیته امداد لارستان با تأکید بر توجه روز افزون به بحث فرهنگی و مقابله با جنگ نرم، اظهار داشت: می بایست قشر محروم جامعه نیز، همپای سایر اقشار با استفاده از ابزارهای نو و بهره گیری از اساتید مجرب، در جریان توطئه های دشمنان قرار گیرند.

کلنگ مجتمع فرهنگی در لارستان

 

وی در خصوص این مجتمع فرهنگی تربیتی، تصریح کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع، با زیربنای ۱۶۵۰ متر مربع، در ۳ طبقه، در محله کهویه شهر لار با اعتباری قریب به ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد امام (ره) ساخته می شود.

افتتاح ۳ منزل مددجویی کمیته امداد امام(ره) و کفپوش سالن ورزشی شهداء لارستان

در مراسم دیگری، چند طرح عمرانی و ورزشی در شهر لار با اعتبار ۳میلیارد ریال افتتاح شد.

این پروژه ها، شامل کفپوش سالن ورزشی شهداء و کفپوش سالن ورزشی تنیس روی میز شهید سمیعی نژاد اداره ورزش و جوانان لارستان با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال و افتتاح ۳ باب منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان در زمینی به مساحت ۴۳۰ متر و با زیربنای ۳۷۰ متر مربع  با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال، از اهم طرح های افتتاح شده بود.

3 منزل مددجویان

 

در آئین افتتاح پروژه های فوق، محمدحسن طیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: با تلاشهای صورت گرفته، به حمدالله زمینه های لازم برای فعالیت هیئت های مختلف ورزشی در لارستان فراهم گردیده است.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، اشتیاق جوانان برای استفاده از رشته های مختلف ورزشی در سطح شهرستان در حال افزایش است و تاکنون، بیش از ۶ هزار ورزشکار در قالب رشته های گوناگون سازماندهی شده اند.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین