جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

استاندارفارس:به دنبال عملیاتی شدن راه آهن مسیر لارستان هستیم

درسومین روز از دهه مبارک فجر با حضور دکتر احمدی استاندار فارس وتعدادی از مدیران کل استانداری،دست نیان مدیر کل نوسازی مدارس فارس، نوربخش امام جمعه لارستان، نجیب زاده فرماندار…

درسومین روز از دهه مبارک فجر با حضور دکتر احمدی استاندار فارس وتعدادی از مدیران کل استانداری،دست نیان مدیر کل نوسازی مدارس فارس، نوربخش امام جمعه لارستان، نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان ، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر لار ، پروژه بزرگ آموزشی فاطمیه افتتاح

ومورد بهره برداری قرار گرفت.

 در این مراسم پس از تلاوت آیاتی ازکلام الله مجید ابتدا فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با اشاره به کمبود های منطقه لارستان اظهار داشت: بعد از انقلاب در لارستان پروژه های مهمی به بهره برداری رسیده است اما آنها را در شان این مردم ولایتمدار نبوده و لذا تصویب  واجرای پروژه های کلان برای شهرستان را مسئولین استان در برنامه قرار دهند.

فیاض پور مدیر آموزش وپرورش لارستان نیز  گزارش مختصری پیرامون این پروژه وسایر اقدامات آموزشی وپرورشی ارائه دادند و نیاز مندیهای این حوزه را در شهر و روستاهای تابعه برشمرده و خواستار مساعدت مسئولان در این خصوص شد.
 
در ادامه مهندس دست نیان مدیر کل نوسازی مدارس فارس با ذکر این نکته که در بحث ساخت وساز فضاهای آموزشی وتجهیز مدارس تاکنون ۱۵۰میلیارد ریال در لار توسط این اداره کل هزینه شده است عنوان داشت: این آموزشگاه با یازده باب کلاس درس ویک سالن نماز خانه و چندسالن در دو طبقه ویک ساختمان سرایداری در مدت دوسال وبا هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی ساخته شده است. وی همچنین برای ساخت وتکمیل سایر پروژه ها نیز قول مساعدت را داد.
 
سخنران پایانی این مراسم دکتر احمدی استاندار فارس با تقدیر وتشکر از تمامی دست اندرکاران ساخت این واحد آموزشی خدمات نظام اسلامی را از دست آوردهای خون شهدا برشمرد و گفت: اگر به عنوان کشور باثبات ومستقلی در جهان مطرحیم وسرتعظیم در پیشگاه هیچ قدرتی خم نمی کنیم وراه عمران وآبادانی وعزت وسربلندی را ادامه می دهیم همه از نعمت ولایت فقیه است وهر چه زمان می گذرد به این واقعیت بیشتر پی می بریم و اطاعت از رهبری رمز پویایی وماندگاری ماست وهمواره باید حول محور روحانیت اصیل حرکت کنیم. وی با گرامیداشت یاد وخاطره دو عالم فقید و بزرگوار حضرات آیت اللهی وموسوی لاری استشمام بوی خوش این خاندان بزرگ را برای مردم لارستان همچنان موجب برکت دانست .
 
احمدی در بخشی دیگر از سخنان خود با ذکر این که افتتاح این آموزشگاه بهانه ای بود تابار دیگر در خدمت لارستان عزیز باشیم وخود را مدیون خوبیها ومحبت های لارستان بزرگ می دانم تاکید نمود:همیشه دغدغه ی من این است وشب و روز فکرم مشغول این قضیه است که چه کنیم ودست به چه کاری بزنیم که در شان این خطه بزرگ وتاریخی باشد وچه پروژه هایی را در برنامه ریزی ها طراحی کنیم که در حد واندازه لارستان باشد.

 استاندار فارس همچنین یادآورشد همچنان به دنبال عملیاتی شدن راه آهن لارستان،بزرگراه شیراز لار بندر عباس وتوسعه همه جانبه فرودگاه بین المللی لارستان هستیم. وی مجموع پروژه های فارس در دهه فجر امسال که توسط دولت تدبیر امید به بهره برداری می رسد را بالغ برهزار وششصد وشش میلیارد ریال اعتبار ذکر نمود. در پایان مسئولان از قسمت های مختلف این واحد آموزشی بازدید وآن را رسما افتتاح نمودند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش لارستان، آموزشگاه فاطمیه(س)که جهت مقطع متوسطه دوم خواهران ساخته شده است ۱۳۰۰متر زیربنای آموزشی در دوطبقه،۷۸متر ساختمان سرایداری،۶۳متر سرویس بهداشتی و۱۰۰۰متر محوطه باز دارد وبا هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس در شهرجدید جنب سالن شهید زرگری بناشده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین