چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی غزال لارستان+عکس

میلاد لارستان: با حضور استاندار فارس مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی غزال لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان؛در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور…

استاندار در لارستانمیلاد لارستان: با حضور استاندار فارس مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی غزال لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان؛در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور سید محمد احمدی استاندار فارس ،

سید محمود موسوی مشاور استاندار فارس، حسن فیاض پور مدیر کل ستاد بحران استانداری فارس،علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمدخواست خدایی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان فارس،اصغر فرودی فرماندار گراش، داریوش نصر مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، امین مدیر کل شرکت پخش فراورده های نفتی استان فارس ،تنی چند ار مدیران کل استان و مسوولین ادارات شهرستان، بخشداران و قشرهای مختلف مردم بخش بنارویه،مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی غزال لارستان با سرمایه گذاری سید ابوالقاسم حسینی افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار در لارستان

 

در آیین افتتاح این مجتمع مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان فارس گفت:در حال حاضر ۹۵ موافقت اصولی برای احداث مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در محورهای استان صادر شده است که  ۳۱ مجتمع از این تعداد در حال احداث می باشد و ۲۳ مجتمع نیز به بهره برداری رسیده است.

خواست خدایی گفت:پیش بینی می گردد تا پایان امسال ۵ مجتمع دیگر نیز در محورهای مختلف به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد:در لارستان ۱۲ موافقت اصولی برای احداث مجتمع ها صادر گردیده است که تاکنون ۴ مجتمع به بهره برداری رسیده است و ۴ مجتمع دیگر نیز در حال ساخت می باشد.

در ادامه این مراسم علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت:خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قبل و بعد از انقلاب قابل قیاس نیست و مطمئنا بعد از انقلاب به برکت امام بزرگوار،خون مقدس شهدا و رهنمودهای حکیمانه  رهبرمعظم انقلاب خدمات این نظام به این کشور چشمگیر بوده است و در حوزه های مختلفی ما پیشرفت های قابل توجهی را داشته ایم.

استاندار در لارستان

 

وی در ادامه از حضور استاندار فارس و هیئت همراه و سرمایه گذار این پروژه سید ابوالقاسم حسینی هم تقدیر و تشکر کرد.

سپس مهندس امین مدیر کل شرکت پخش فراورده های نفتی استان فارس هم مطالبی را عنوان نمود.پیش از این نیز حضرت حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه هم به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است ساخت این مجتمع با نام غزال در کیلومتر ۹۰ محور جهرم لارستان سمت چپ از نوع درجه ۳ ودر زمینی به مساحت ۲۶۶۰۰ متر مربع بعد از حریم ۶۸ متر درسال ۸۶ شروع گردید که فاز اول آن شامل جایگاه سوخت،غرف تجاری،رستوران،مسجد،سرویس بهداشتی،تعمیرگاه،پارکینگ و راههای دسترسی به بهره برداری رسید.

استاندار در لارستان

 

زمین پروژه ملکی بوده و در شهرستان لارستان-بخش بنارویه قرار دارد.فاز اول این مجتمع با هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال احداث که مبلغ ۱۱ میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی بوده است و برای آسفالت رمپ های این مجتمع مبلغ ۱۵۰۰ میلیون ریال و ساخت مجموعه سرویس بهداشتی مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال از اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری فارس بصورت بلاعوض هزینه شده و ۲ تابلوی اطلاع رسانی برای مجتمع نیز با هزینه ای حدود ۱۵۰ میلیون ریال از طرف اداره کل  حمل و نقل و پایانه های استان فارس  ساخته و در مسیر مجتمع نصب شده است.

اضافه می گردد که همچنین برای ساخت مسجد نیز از کمکهای اداره اوقاف و امور خیریه لارستان مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

استاندار در لارستان

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین