چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

متن کامل سخنرانی استاندار فارس در لارستان

استاندار فارس گفت: اطاعت از رهبری رمز پایداری و ماندگاری ماست و فکر و ذهنمان باید همین باشد. به گزارش میلاد لارستان،دکتر سید محمد احمدی در آیین افتتاح آموزشگاه فاطمیه…

استاندار فارس در لارستاناستاندار فارس گفت: اطاعت از رهبری رمز پایداری و ماندگاری ماست و فکر و ذهنمان باید همین باشد. به گزارش میلاد لارستان،دکتر سید محمد احمدی در آیین افتتاح آموزشگاه فاطمیه در لارستان در شروع سخنانش یاد و خاطره شهیدان والا مقام،امام راحل و حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری را گرامی داشت و گفت:

مردم لارستان بزرگ هیچ وقت بوی خوش خاندان بزرگ آیت اللهی و موسوی لاری را فراموش نمی کنند.

وی گفت:افتتاح این مدرسه بهانه ای شد که برای چندمین بار خدمت مردم شریف لارستان برسم .دکتر احمدی تصریح کرد:در بدو ورودم به لارستان یکی از لاریها گله مند بود که چرا در لارستان ما شاهد افتتاح پروژه ی بزرگی نبوده ایم که در شان این مردم نجیب باشد،که اینجانب در مقابل این سووال کم آوردم چرا که واقعیت این است که لاریها  ولارستانیها شایسته بهترین و برترین ها هستند و من شب و روز فکرم مشغول این قضیه است که برای این منطقه چه بکنیم و دست به چه کار بزرگی بزنیم که در شان این خطه تاریخی و ولایی باشیم.

 استاندار فارس ادامه داد:در این خصوص  قطعا بی خیال نیستیم و امیدوارم بتوانیم در حد واندازه لارستان کارهایی را طراحی کنیم و در برنامه ریزیهای کاری خود لحاظ کنیم تا در آینده بتوانیم از آن استفاده نماییم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:همه بایستی حامی دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم که یادگارارزشمند حضرت امام (ره)است چرا که ما در این انقلاب دستاوردهای زیادی را بدست آورده ایم که مهمترین آن استقلال،آزادی در سایه اسلام عزیز و نظام مبتنی بر قران ، رهبری ولایت فقیه ،مرجعیت عالم تشیع و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار فارس تاکید کرد: این نظام ، دستاوردهای خون مقدس شهیدان زیادی است که با ریخته شدن این خونها، درخت انقلاب تناور شد وامروز بعنوان نظامی مقتدر،کشوری با ثبات و مستقل در دنیا مطرح هستیم و سر تعظیم در پیشگاه هیچ قدرت بزرگی خم نمی کنیم واز هیچ قدرتی هراسی نداریم و روی پای خودمان ایستاده ایم.

دکتر احمدی با بیان اینکه تمامی سختیها ،تحریم ها و جنگ هشت ساله را تحمل کرده ایم؛تصریح کرد: راه عمران وآبادی و استقلال و عزت و سربلندی را با اقتدار ادامه می دهیم واینها به برکت برخورداری از نعمت ولایت فقیه است که امام فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسدو هرچه زمان می گذرد به این واقعیت بیشتر پی می بریم .

استاندار فارس تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری ایران خدمات بزرگی به این کشور ارائه کرده است البته هنوز مشکلات و کمبود ها وجود دارد واین عادی است ،چرا که در پیشرفته ترین کشورها نیز مشکلات وجود دارد.

وی گفت:می خواهم این را بگویم که کشوری که در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۰۰۰میلیارد دلار خسارت مستقیم و ۱۰۰۰میلیارد دلار خسارت غیر مستقیم به آن وارد شد ودر سخت ترین شرایط تحریم به سر می برد؛ اما همچنان سربلند و استوار ایستاده است و این بخاطر لطف خداوند متعال، عنایات خاصه امام زمان(عج) و دعای شهدا، است که این کشور بصورت معجزه آسایی اداره می شودو استقلال ما مخدوش نشده است.

وی ادامه داد:ما بایستی قدردان این نظام مقدس و حول محور روحانیت باشیم  و به معنویات توجه کنیم و ارزشهای انقلاب و رهبری را پاس بداریم چرا که اطاعت از رهبری رمز پایداری و ماندگاری ماست و این بایستی آویزه گوشمان باشد و فکر و ذهنمان همین باشد.

دکتر احمدی اظهار داشت: بحمدالله در دولت تدبیر و امید در در دهه فجر امسال ۱۰۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۶ میلیارد تومان در استان فارس به بهره برداری می رسد و در کل اقدامات بسیار خوبی در سطح کلان وجهت گیری های سیاسی دولتمردان ما در حال انجام است.

نماینده دولت در استان فارس بیان کرد: من خودم مدیون خوبیها و صفا و بزرگواری مردم لار و لارستان بزرگ هستم و امیدوارم بتوانم در دوران خدمتم در استانداری برای منطقه لارستان کاری را انجام و خدمات بزرگتر و بهتری را به مردم ارائه بدهیم .

استاندار فارس افزود:راه آهن لارستان بایستی به سرعت عملیاتی شود ،فرودگاه آیت الله آیت اللهی تعداد پرواز هایش بیشتر بشود و جاده شیراز- لارستان- بندر عباس نیز به اتوبان تبدیل شود چرا که اینها حق مردم لارستان بزرگ است .

دکتر احمدی در پایان سخنانش ازنماینده مردم لارستان، امام جمعه،فرماندار و همه وهمه که در حال کار و تلاش هستند؛ تقدیر و تشکر کرد.

پیش از این نیزعلی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم خواستار توجه بیشتری در حوزه های مختلف در منطقه لارستان  شد.

مهندس احمد دست نیان مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس هم در خصوص اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در امر مدرسه سازی مطالبی را بیان کرد.

محمد فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان هم گفت:یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،توسعه فضاهای فرهنگی وآموزشی است.وی نیزدر ادامه سخنانش  خواستار تامین اعتبارات دولتی برای توسعه فضاهای آموزشی در لارستان بزرگ شد.

گفتنی است آموزشگاه فاطمیه لارستان  در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۲۹۹ متر مربع با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد ریال به مدت ۲ سال توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس ساخته شده است.

اضافه می گردد که این آموزشگاه شامل ۱۱ باب کلاس درس،کتابخانه،آزمایشگاه،نماز خانه،فضای کارمندی،فضای سبز و ورزشی و سرویس بهداشتی می باشد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین