پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

شهر لار با ابریشم ایرانی سبزپوش می شود

مهران مختاریان مسوول واحد فضای سبز شهرداری لار، با بیان اینکه حفظ، احیا، توسعه و بهره‌برداری بهینه از فضای سبز در توسعه‎یافتگی هر منطقه اثرگذار است، اظهار کرد: همه مردم…

مهران مختاریان مسوول واحد فضای سبز شهرداری لار، با بیان اینکه حفظ، احیا، توسعه و بهره‌برداری بهینه از فضای سبز در توسعه‎یافتگی هر منطقه اثرگذار است، اظهار کرد: همه مردم باید در پاسداشت فضای سبز تلاش کنند تا بتوانیم از سبزی و طراوت آن در زندگی شهری بهره بیشتری ببریم. به گزارش lمیلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، مختاریان با اشاره به اینکه آب و هوای شهر لار گرم و خشک است، گفت: فضای سبز برای مردم این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

2

مسوول واحد فضای سبز شهرداری لار از کاشت ۶۰ اصله نهال ابریشم ایرانی در هفته گذشته در بلوار شهید دادمان خبر داد و افزود: طی یکماه اخیر قریب به ۱۸۰ اصله از این نهال در سطح شهر کاشته شده است.

 1

وی هزینه کاشت این تعداد نهال را ۳۹ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای آبیاری آن نیز ۵۰ میلیون ریال  هزینه شده است. مسوول واحد فضای سبز شهرداری لار درخت را منشاء خیر و برکت فراوانی برای بشر عنوان و بر فرهنگ سازی و مشارکت مردم در توسعه منابع طبیعی و کاشت درخت تاکید کرد. مختاریان تصریح نمود: کاشت ابریشم ایرانی در سطح شهر ادامه دارد.

خبرنگار: سید کامران علوی

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “شهر لار با ابریشم ایرانی سبزپوش می شود”

  1. محمود گفت:

    مي بايست در بلوارهاي لار نخل که نماد واقعي مناطق گرم و خشک و همچنين شمشاد کويتي .ابريشم و کهور کاشت نه سرو و کاج که در هر قسمت شهر با هزينه ي زياد کاشته شده خشک شده است

  2. روح الله گفت:

    فکرنمیکنم این درخت سایه چندانی داشته باشه و فقط جنبه تزئینی داره .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین