جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
سرمربی تیم شهید چمران لارستان

تیم ما با غیرت بازیکنان موفق به شکست تأسیسات دریایی تهران شد

میلاد لارستان: سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با بیان اینکه تیم ما با غیرت بازیکنان موفق به شکست تأسیسات دریایی تهران شد، گفت: برای بازی با ذوب آهن نیز برنامه داریم.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با بیان اینکه تیم ما با غیرت بازیکنان موفق به شکست تأسیسات دریایی تهران شد، گفت: برای بازی با ذوب آهن نیز برنامه داریم.

به گزارش میلاد لارستان؛ ناهید غارثی در در نشست خبری بازی برابر تأسیسات دریایی تهران را از لحاظ فنی فوق العاده نفس گیر دانست و گفت: دو تیم در صدر جدول برای یکدیگر در حال کُری خواندن بودند.

وی افزود: ما در حقیقت با تیمی بازی می کردیم که دارای ۱۱ بازیکن ملی پوش بود در حالیکه ما فقط یک بازیکن ملی پوش داشتیم اما با عزم و اراده بچه ها که برای برد آمده بودند این اتفاق به وقوع پیوست.

غارثی تصریح کرد: تیم ما در این بازی سه بازیکن مصدوم شدید داشت اما بازیکنان با غیرت خود بازی کردند و خود را به بازی رساندند.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با ابراز خرسندی از قطعی بودن قهرمانی این تیم در نیم فصل ادامه داد: برای بازی بعد نیز که با تیم ذوب آهن اصفهان هست مانند این بازی برنامه خاصی داریم که با کمک بچه ها اجرا خواهیم کرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین