جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
سرمربی تأسیسات دریایی تهران

حمایت از هندبال در شهری مانند لار بسیار ارزشمند است

میلاد لارستان: سرمربی تأسیسات دریایی تهران، گفت: اینکه شهری مانند لار یک تیم هندبال را حمایت می کند بسیار ارزشمند است در حالیکه خیلی از شهرهای بزرگ نیز اسپانسرهای خود را از دست داده اند و امیدوارم که این تیم برای همیشه باقی بماند زیرا حمایت از بانوان واقعا کم است.

سرمربی تأسیسات دریایی تهران، گفت: اینکه شهری مانند لار یک تیم هندبال را حمایت می کند بسیار ارزشمند است در حالیکه خیلی از شهرهای بزرگ نیز اسپانسرهای خود را از دست داده اند و امیدوارم که این تیم برای همیشه باقی بماند زیرا حمایت از بانوان واقعا کم است.

به گزارش میلاد لارستان؛ مهرنوش نجف زاده  در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: بازی همانطور پیش بینی می شد بازی سختی بود و لار فقط بخاطر یک گل نسبت به ما در صدر جدول قرار داشت.

وی افزود: به هر حال مربی لار دارای تجربه بالایی است و پیش بینی بازی سختی مقابل شهیدچمران را کرده بودیم و شانس نیز با ما همراه نبود.

سرمربی تأسیسات دریایی تهران با اشاره به اینکه امروز بازیکنان ما واقعا خوب نبودند و من از آنها راضی نیستم، تصریح کرد: در این بازی یک بازیکن مصدوم داشتیم و در حین این بازی نیز یکی از بازیکنانمان مصدوم شد که با مشکلاتی روبرو شدیم.

نجف زاده ادامه داد: اینکه شهری مانند لار یک تیم هندبال را حمایت می کند بسیار ارزشمند است در حالیکه خیلی از شهرهای بزرگ نیز اسپانسرهای خود را از دست داده اند و امیدوارم که این تیم برای همیشه باقی بماند زیرا حمایت از بانوان واقعا کم است.

مشت زن نایب ریس فدراسیون هندبال در سخنان کوتاهی اظهار کرد: جا داره من به خانم غارثی مربی هندبال شهیدچمران لارستان  و مسئولین این تیم بجهت بازی خوب این تیم و همراهیشان با هم تبریک بگویم و در مورد میزبانی لار هم باید گفت که میزبانی خوبی صورت گرفت و بنظر من همه راضی بودند.

جهان بخت ناظر  این بازی نیز گفت: این بازی حساسترین بازی این هفته بود که به خوبی برگزار شد. داوری این دیدار نیز بخوبی کار خود را انجا داد و از تماشاگران هم بخاطر حضورشان تشکر میکنم. این دوره نیز مانند دوره قبل بدلیل کیفیت بهتر داوری با دوناظر صورت گرفته است و از این جهت نیز کیفیت بازیها بهترشده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین