چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

تیم مرودشت از نبود خوابگاه در لار مطلع بوده است

میلاد لارستان: در خبرها آمده بود که تیم فاروق مرودشت که جهت انجام مسابقه فوتبال با تیم استقلال لطیفی به شهر لار سفر کرده است بدلیل نبود خوابگاه در این شهر در شهر گراش اسکان یافته است.

در خبرها آمده بود که تیم فاروق مرودشت که جهت انجام مسابقه فوتبال با تیم استقلال لطیفی به شهر لار سفر کرده است بدلیل نبود خوابگاه در این شهر در شهر گراش اسکان یافته است.

به گزارش میلاد لارستان؛ از صبح امروز خبرهایی مبنی بر عدم اسکان تیم فوتبال فاروق مرودشت در لار و مراجعه این تیم برای اسکان در شهر گراش در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

به همین دلیل طی پیگیری خبرنگار میلاد لارستان در گفت و گویی که با حسین پرویز سرپرست تیم استقلال لطیفی که امروز میزبان تیم گلستان فاروق مرودشت است ترتیب داده شد که وی اینگونه پاسخ داد که؛ تهیه خوابگاه هر تیم در هر مسابقه خارج از شهر با خود تیم هاست.

وی افزود: با توجه به نامه کتبی که حدود سه ماه قبل از طرف اداره ورزش و جوانان لارستان برای تیم استقلال مبنی بر در دست تعمیر بودن خوابگاه ورزشی این اداره و عدم اسکان تیم ها، نامه فوق برای تمام تیم ها و حریفان تیم استقلال در لیگ برتر فوتبال استان فارس ارسال شده و تمامی تیم ها در جریان نبود خوابگاه در لارستان هستند.

سرپرست تیم استقلال لطیفی با بیان اینکه تیم ما نیز برای بازی های خارج از خانه از مهمانسراهای خصوصی استفاده می کند، ادامه داد: در سال گذشته بطور مرتب تیم هایی که به شهر لار سفر می کردند از خوابگاههای موجود اداره ورزش و جوانان لارستان استفاده می کردند.

گفتنی است؛ در قالب رقابت ها لیگ برتر فوتبال استان فارس تیم استقلال لطیفی به نمایندگی از فوتبال شهرستان لارستان عصر امروز (جمعه ۲۴ دی ماه) از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی شهر لار میزبان تیم گلستان فاروق مرودشت خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین