چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
موضوعی که میلاد لارستان نیز پیگیر آن است:

پیگیری مجدد کانون فرهنگی کمیته امداد؛یاوران محله کهویه به نماینده نامه زدند+توضیحات تکمیلی میلادلارستان

یاوران شورای محله کهویه در نامه ای خطاب به نماینده مردم پیگیری ۲ موضوع در این محله و گوشزد نمودن آنها به مسئولان شهرستان از طریق نماینده مردم را خواستار شدند.

یاوران شورای محله کهویه در نامه ای خطاب به نماینده مردم که رونوشت آن به میلادلارستان ارسال شده خواستار پیگیری ۲ موضوع در  این محله و گوشزد نمودن آنها به مسئولان شهرستان از طریق نماینده مردم شدند. موضوعاتی که علی رغم پیگیری های قبلی هنوز پاسخی به آنها داده نشده است. متن نامه به شرح زیر است:

جناب اقای دکتر جعفر پور نماینده ی محترم مردم لارستان، خنج وگراش درمجلس شورای اسلامی

باسلام و احترام

به استحضار می رساند پیرو مکاتبات و درخواست قبلی یاوران شورای محله ی کهویه از جنابعالی، که مجددا آنهارا به شرح ذیل خدمتتان یادآوری می کنیم متاسفانه تا کنون به این درخواست های بحق مردم،توجهی نگردیده است.

لذا خواهشمند است دستور پیگری و اقدام لازم را صادر فرمایید.

۱- احداث کانون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)،که از مصوبات دور دوم ریاست جمهوری دولت دهم در سال۱۳۸۸می باشد وزمین آن توسط خود اهالی و خیرین  اهدا گردیده است و علی رغم اینکه تا کنون سه بار توسط مسئولین استانی و شهرستانی گلنگ زنی گردیده است تاکنون هیچ گونه پیشرفت فیزیکی نداشته است.

phot5

که این امر باعث نارضایتی خیرین و مردم گردیده است.   لذا خواهشمند است در صورت عدم شروع بکار آن و عدم تخصیص بودجه لااقل نسبت به باز پس گیری این زمین دستور اقدام لازم را صادر تا صرف کار عام المنفعه ی دیگری گردد.

photo26

photo_

(میلاد لارستان نیز پیگیر موضوع فوق بوده و طی درخواست های مختلف از رئیس کمیته امداد امام خمینی لارستان موضوع را جویا شده. رئیس کمیته امداد نیز چندی پیش از ارسال نامه ای خطاب به رئیس کمیته امداد کشور از سوی مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد که بر اساس آن مقرر شده بود پاسخی طی یک ماه ارائه گردد. با گذشت بیش از یک ماه هنوز پاسخی ارائه نشده است. )

احداث کانون فرهنگی هنری کمیته امداد به کجا رسید؟!

۲ – ایجاد حفرکانال و لایروبی فاضلاب در خیابان اصلی شهر، باتوجه به نزدیک شدن تعطیلات عید نوروز و قرارداشتن این محله در مبادی ورودی شهر لار ـ شیرازـ بندرعباس و اسکان مسافران نوروزی در این محل،استشمام بوی متعفن فاضلاب برای شهروندان ومسافران، ناخوشاینداست که این مسئله، زیبنده ی شهر لار و محله نمی باشد.

photo_-43

لذا از جنابعالی استدعا داریم به این درخواست های بحق مردم توجه بفرمایید.

با تشکر- یاوران شورای محله کهویه لار     ۹۵/۱۱/۱۶

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین