شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تجلیل از “اثنی عشری” در همایشی کشوری

میلاد لارستان: گزارش امداد هوايي كاري از كاركنان دفتر خبري لارستان در دومين جشنواره كشوري هلال و رسانه كه در تهران برگزار شد شايسته تقدير شناخته شد. به گزارش میلاد…

مسئول دفتر خبری لارستانمیلاد لارستان: گزارش امداد هوايي كاري از كاركنان دفتر خبري لارستان در دومين جشنواره كشوري هلال و رسانه كه در تهران برگزار شد شايسته تقدير شناخته شد. به گزارش میلاد لارستان؛ در دومين جشنواره كشوري هلال و رسانه

كه با حضور اصحاب رسانه، نويسندگان، عكاسان، شاعران، كاريكاتوريست ها و طنزپردازان در سالن اجتماعات سازمان جمعيت هلال احمر تهران برگزار شد، گزارش امداد هوايي كاري از گزارشگر و تصويربردار دفتر خبري لارستان مورد توجه داوران در بخش رسانه ديداري و شنيداري ( راديو و تلويزيون ) قرار گرفت و مورد تقدير قرار گرفت.

اين جشنواره با هدف تقدير از رسانه هاي فعال در حوزه جمعيت هلال احمر سراسر كشور و به منظور توجه بيشتر به قدرت رسانه و آگاهي بخشي به مردم در مواقع حادثه از طريق رسانه براي دومين بار برگزار شد.

اين جشنواره با حضور دكتر ضيايي رييس سازمان جمعيت هلال احمر كشور،دكتر انتظامي مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ارتباطات و همچنين داوران برجسته كشوري برگزار شد.

دوران جشنواره ٣٧٤ اثر از سراسر كشور رسيده به دبيرخانه را در قالب ٥ بخش شامل رسانه هاي ديداري و شنيداري( راديو و تلويزيون) ،گزارش مكتوب،عكس،كاريكاتور و داستان با محوريت جمعيت هلال احمر در چند مرحله داوري و برگزيدگان را معرفي كردند.

لازم به ذكر است گزارش امداد هوايي گوشه از تلاش امدادگران و كمك به مصدومان حادثه ديده و همچنين انتقال آسيب ديدگان از طريق بالگرد امدادي را روايت ميكند كه در ايام عيد نوروز ٩٤ از شبكه هاي خبري استاني و كشوري پخش شد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین