شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

فراخوان عکاسی از جاذبه های گردشگری لارستان

میلاد لارستان: مرکز آموزش عالی لار قصد دارد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد لارستان و کلیه انجمن عکس های فعال نواحی کتاب مجموعه عکس جاذبه های لارستان (از نگاه…

میلاد لارستان: مرکز آموزش عالی لار قصد دارد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد لارستان و کلیه انجمن عکس های فعال نواحی کتاب مجموعه عکس جاذبه های لارستان (از نگاه عکاسان منطقه) را به طور رسمی چاپ و منتشر کند.

خواهشمند است در فرصت باقی مانده تا ۱۵ خردادماه به عکاسی از جاذبه های گردشگری منطقه خود بپردازید و یا عکس های برتر خود را برای ارسال به دبیرخانه این حاضر نمایید. هدف از تالیف این کتاب گردآوری زیبایی ها و جاذبه های گردشگری منطقه لارستان در قالب یک کتاب نفیس و با کیفیت است.

این جاذبه ها به طور کلی می تواند شامل: آثار تاریخی و میراث فرهنگی، طبیعت، زیبایی های شهری، صنایع دستی، مردم شناسی و هر آن چیزی باشد که بتوان آن را به عنوان جاذبه گردشگری در قالب یک عکس زیبا به تصویر کشید. برای دست اندکاران و مولفین این کتاب زیبایی و چشم نوازی عکس بر جنبه استنادی آن ارجحیت دارد.

بنابراین عکاسان توانمند با هدف خلق عکس های زیبا و چشم نواز دست به کار شوند. هدف مطمئنا تالیف یک دایره المعارف جامع نیست بلکه قصد بر این است که یک مجموعه عکس چشم نواز به دوست داران مناطق لارستان تقدیم شود.

در مرحله اول شما عکاسان محترم لازم است عکس های واجد شرایط خود را با کیفیت حداقل۵۰۰ پیکسل (در عرض یا ارتفاع) به همراه نام و شماره تماس تان را به ایمیل دبیرخانه larestanuniversity@gmail.com ارسال نمایید.

پس از انتخاب عکس های مورد نظرِ مولف از طرف دبیرخانه با شما تماس گرفته خواهد شد. تا عکس را با کیفیت بالا را ارسال نمایید و حق التالیف خود را دریافت نمایید. در نهایت عکس های خریداری شده با نام عکاس و توضیحات مختصر درباره آن عکس در قالب یک مجموعه نفیس چاپ و در تعداد زیاد منتشر خواهد شد. در رابطه با ریز موضوعات مد نظر که عکس های مناسب کمتری از آنها موجود است به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین