پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان خبر داد

ارسال بیش از 390 مقاله به همایش ملی ورزش در لارستان

میلاد لارستان: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از ارسال بیش از ۳۹۰ مقاله به همایش ملی ورزش در لارستان خبر داد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از ارسال بیش از ۳۹۰ مقاله به همایش ملی ورزش در لارستان خبر داد.

سیروس فارسی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان در خصوص این همایش، گفت: این همایش در سطح ملی و برای نخستین بار در لارستان برگزار شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان، اظهار داشت: این همایش با محوریت فیزیولوژی ورزش، آسیب شناسی ورزشی، رفتار حرکت و روانشناسی ورزشی، بیومکانیک و مهندسی ورزشی، ورزش همگانی، ورزش در آموزش و پرورش، ورزش در آموزش عالی، ورزش نیروهای مسلح و ورزش بانوان برگزار شد.

وی از ارسال ۳۹۰ مقاله از ۱۰ استان کشور برای دبیرخانه این همایش خبر داد و افزود: از بین مقالات ارسالی ۲۴۰ مقاله مورد پذیرش واقع و از این میان ۷۰ مقاله از طرف فرهنگیان، ۹۰ مقاله توسط دانشجویان و مابقی از طرف سایر اقشار جامعه ارسال شده است که از این مقالات ۱۲ مقاله جهت سخنرانی در همایش برگزیده شد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در مورد مهمانان این همایش، تصریح کرد: دکتر محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، دکتر سارویی دبیر هیئت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، دکتر محمد جعفری معاون ورزش مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، دکتر نعمتی رئیس بخش ورزش دانشگاه دولتی شیراز، دکتر موسوی امام جمعه لارستان، مهندس حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان و مسئوولین ادارات و کارشناسان ورزشی در این همایش حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در این همایش سه کارگاه آموزشی تشکیل و در پایان به همه شرکت کنندگان گواهی اعطاء شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین