سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کاشت و برداشت در 32 هزار هکتار از مزارع لارستان

کاشت محصول پنبه در لارستان آغاز شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، مهندس سعیدی نژاد کارشناس مسئول واحد زراعت جهاد كشاورزي  با…

کاشت محصول پنبه در لارستان آغاز شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، مهندس سعیدی نژاد کارشناس

مسئول واحد زراعت جهاد كشاورزي  با بیان این خبر افزود: انتظار می رود در سال زراعی جاری سطح زیر کشت این محصول در شهرستان به حدود ۶۰۰۰ هکتار برسد. لازم به ذكر است ارقام قابل كشت از نوع  بسته و نیمه بسته بوده و برداشت توسط کمباینهای قوزه چین پنبه انجام مي گيرد.

سعیدی نژاد در ادامه اظهار داشت: کاشت محصول کنجد در  لارستان نیز آغاز شده و  پيش بيني مي گردد در سال زراعی جاری سطح زیر کشت این محصول در شهرستان به حدود ۲۵۰۰ هکتار برسد. لازم به ذكر است به علت کیفیت بالای روغن کنجد تولیدی این شهرستان ،عمده محصول تولیدی به استانهای ديگر به خصوص استان یزد صادر می گردد و ارقام کشت در شهرستان از ارقام محلی ، دشتستان ۱ و داراب ۲ می باشد.

سعیدی نژاد از پایان برداشت گندم در سطح ۲۳ هزار هکتار از اراضی لارستان نیز خبر داده و بیان داشت: از این مقدار سطح زیر کشت  بیش از ۵۸ هزار تن گندم توليد و ۸۵ درصد آن تحویل مراکز خريد گرديده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین