یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تبدیل 4 خانه بهداشت به مرکز بهداشتی در لارستان بزرگ

با پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی مدیران اجرایی شهرستان، تبدیل خانه های بهداشت در چاه نهر، هرمودعباسی، بیدشهر و کهنه اوز به…

با پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی مدیران اجرایی شهرستان، تبدیل خانه های بهداشت در چاه نهر،

هرمودعباسی، بیدشهر و کهنه اوز به مراکز بهداشتی مصوب گردید. به گزارش میلادلارستان، پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم به نقل از دفتر نماینده در این باره نوشته است:

“انقلاب شکوهمند اسلامی با نگرش گسترش عدالت در جامعه استقرار یافت که از مصادیق بنیادین آن دسترسی برابر به خدمات سلامت برای تمامی اقشار جامعه در اقصی نقاط کشور می باشد.

تصویب۴ مرکز بهداشتی درمانی چاه نهر، هرمود عباسی، بیدشهر و کهنه اوز نمونه بارز همدلی مدیران سطح شهرستان و تعامل و همکاری مسئولین با نماینده مردم شریف لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی می باشد.

بی شک بازدید از مناطق محروم بخش ها توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم لارستان و همراهی مدیران در این بازدیدها و مطالبه به حق مردم برای حل و فصل مشکلات در جمع مردم منطقه مبارک است و مایه خیر و برکت خواهد شد.

لذا وظیفه خود می دانیم از مدیران اجرایی شهرستان خصوصاً جناب آقای دکتر نصری ریاست محترم خدمات بهداشتی و درمانی لارستان که صادقانه پیگیر حل مشکلات منطقه می باشند تقدیر و تشکر نماییم و تصویب چهار مرکزبهداشتی درمانی را به مردم این مناطق تبریک عرض می نماییم.”

                                                        دفتر نماینده مردم شریف لارستان،خنج و گراش
                                                                      در مجلس شورای اسلامی

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین