چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

احداث 46 واحد صنعتی جدید در لارستان

میلاد لارستان: معاون شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس گفت: شهرک صنعتی لار با ۴۶ واحد صنعتی در حال ساخت و ۶۹ واحد بهره‌بردار و اشتغال‌زایی برای ۶۰۴ نفر از جمله…

میلاد لارستان: معاون شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس گفت: شهرک صنعتی لار با ۴۶ واحد صنعتی در حال ساخت و ۶۹ واحد بهره‌بردار و اشتغال‌زایی برای ۶۰۴ نفر از جمله نواحی صنعتی فعال در این استان است.

به گزارش میلاد لارستان سیدکاظم اعتماد در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ۲ هزار و ۳۲۶ واحد صنعتی جدید در شهرک‌های صنعتی استان فارس در حال ساخت است.

وی با بیان این‌که یک هزار و ۵۰۴ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۱۵ هزار و ۳۲۹ نفر در شهرک بزرگ صنعتی شیراز مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: در مجموع یک هزار و ۸۱۰ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۲۵ هزار و ۸۵۷ نفر در استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

 معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با اشاره به فعالیت خوب برخی شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌های این استان تصریح کرد: به طور مثال شهرک صنعتی لار با ۴۶ واحد صنعتی در حال ساخت و ۶۹ واحد بهره‌بردار و اشتغال‌زایی برای ۶۰۴ نفر از جمله نواحی صنعتی فعال در این استان است.

 

وی با اشاره به واگذاری امور ۱۵ شهرک صنعتی استان فارس به بخش خصوصی گفت: این شهرک‌های صنعتی در آباده، کازرون، شیراز، لار، داراب، نورآباد، خرم‌بید، لامرد و مرودشت مستقر بوده‌ است.

 اعتماد درباره ساخت شهرک‌های صعتی کاملا خصوصی در استان فارس خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی ریشمک سپیدان که هنوز به بهره‌برداری نرسیده است به صورت کاملاً خصوصی احداث شده است.

 وی با بیان این‌که احداث نواحی صنعتی در شهرستان‌های استان فارس با هدف توسعه زیرساخت‌های صنعتی در این استان انجام می‌شود، افزود: شهرک‌های صنعتی مهم‌ترین بستر برای توسعه صنعتی شهرستان‌ها و ایجاد اشتغال پایدار هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین