چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

برگزاری چشن رمضان در 30 شهرستان فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تأکید بر اینکه استان فارس قطعاً این جایگاه را دارد که تبدیل به قطب قرآنی شود، از اجرای جشن رمضان در ۳۰ شهرستان…

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تأکید بر اینکه استان فارس قطعاً این جایگاه را دارد که تبدیل به قطب قرآنی شود، از اجرای جشن رمضان در ۳۰ شهرستان این استان خبر داد.

بهزاد مریدی،  در هشتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان گفت: جهت اجرای این برنامه‌ها نیاز به همراهی و همدلی تمام سازمان‌ها و ارگان ذیل ریاست نماینده ولی فقیه در استان هستیم تا بتوانیم این ماه را با تمام شئونات آن داشته باشیم.

وی با اشاره به چشم‌انداز قطب قرآنی شدن استان فارس افزود: ما در معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام تلاش خود را جهت تحقق این چشم‌انداز انجام می‌دهیم ضمن اینکه ماه رمضان نیز یکی از بهترین‌ فرصت‌ها جهت نزدیک شدن به این چشم‌انداز است.

مریدی با تأکید بر اینکه استان فارس قطعاً این جایگاه را دارد که تبدیل به قطب قرآنی شود، گفت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ارشاد فارس در ایام رمضان تحت عنوان جشن رمضان در ۳۰ شهرستان فارس اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد:برپایی نمایشگاه‌های قرآنی و آثار و هنرهای خوشنویسی، تجسمی، وقفیات، بخش‌های کودک و نوجوان، کتب علوم قرآنی،‌ حجاب و عفاف، نرم‌افزاری و غیره با همکاری شهرداری، تبلیغات اسلامی و اوقاف از جمله برنامه‌های این جشن در ماه رمضان  است.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، وی با یادآوری اینکه قرآن متعلق به تمام بخش‌های مختلف جامعه است، گفت: اصرار بر این است تا کارها به گونه‌ای صورت گیرد که همپوشانی نداشته باشند لذا سعی کردیم تا برنامه‌های جشن رمضان خود را به‌صورت هفتگی در نقاط مختلف فارس تقسیم‌بندی کنیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین