چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

موسسه بیکران هستی لارستان جهانی شد

اگر اخبار نجوم را پیگیری نمایید احتمالاً تاکنون بارها نام انجمن بین المللی نجوم ((International Astronomy Union (IAU) را شنیده اید. انجمنی که وظایف بسیاری را درتعریف پروژه های تحقیقاتی،…

اگر اخبار نجوم را پیگیری نمایید احتمالاً تاکنون بارها نام انجمن بین المللی نجوم ((International Astronomy Union (IAU) را شنیده اید. انجمنی که وظایف بسیاری

را درتعریف پروژه های تحقیقاتی، علمی و پژوهشی و البته تیمهای حرفه ای نامگذاری اجرام سماوی و ترویج نجوم و …. را بر عهده دارد. در واقع رسمی ترین مرجع شناخته شده انجمن نجوم جهانی می باشد.

با تلاش و پیگیری های مستمر جوانان لارستانی، مؤسسه بیکران هستی (انجمن نجوم لارستان) به عنوان سومین انجمن نجوم در ایران مورد تأیید و عضویت رسمی انجمن بین المللی نجوم (IAU) قرار گرفت.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از موسسه بیکران هستی لارستان، در وبسایت انجمن بین المللی نجوم نام سه موسسه ایرانی به چشم می خورد که عبارتند از: کانوت(موقعیت موسسه در تهران)، شب افروز(موقعیت موسسه در تهران) و نیز موسسه بیکران هستی(موقعیت موسسه در لارستان)

با پیوستن مؤسسه بیکران هستی (انجمن نجوم لارستان) به باشگاه جهانی نجوم، منجمین لارستانی می توانند در پروژهای تحقیقاتی و علمی انجمن بین المللی نجوم مشارکت فعال داشته و از امکانات این انجمن بین المللی در راه معرفی پتانسیل های شهرستان لارستان و جنوب کشور در زمینه نجوم استفاده بهینه نمایند.

ترجمه متن معرفی انجمن نجوم لارستان(موسسه بیکران هستی) در سایت انجمن بین المللی نجوم :
“مؤسسه ما با هدف ترویج علوم طبیعی علی الخصوص علم ستاره شناسی در جنوب ایران تأسیس گردید. در حال حاضر ما رصدها، دوره های نجومی، نمایشگاهها، کارگاههای بسیار و رشته های بسیار زیاد مرتبط با نجوم را در لار و شیراز برگزار می نماییم. امروز ما پروژه های تحقیقاتی را در زمینه های آماتوری و کیهان شناسی تعریف می نماییم.”

میلادلارستان این موفقی علمی را به جوانان عزیز این موسسه و نیز مردم لارستان تبریک گفته و این امید دارد که با فعالیت این جوانان و نیز همیاری مسئولین ، رصدخانه بزرگ لارستان سریعترمراحل اجرایی خویش را طی نماید. مسئولین محترم یاعلی مدد

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین