چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های قرآن مکتب شهیدشیخی

مسئول مکتب قرآن شهید مااشالله شیخی از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های قرآن ماه رمضان این مکتب از ۲۰ خردادماه خبر داد. قدرت محبوبی مسئول مکتب قرآن شهید ماشاالله شیخی با اعلام…

مسئول مکتب قرآن شهید مااشالله شیخی از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های قرآن ماه رمضان این مکتب از ۲۰ خردادماه خبر داد. قدرت محبوبی مسئول مکتب قرآن

شهید ماشاالله شیخی با اعلام این خبر افزود: همانند سال‌های گذشته، امسال نیز بیست و هفتمین دوره کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان مکتب قرآن شهید شیخی در مقاطع مختلف سنی از دبستان تا دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: شروع کلاس‌ها از اول رمضان المبارک خواهد بود و کلاس‌ها در دو مکان، مسجد شاهزاده و حسینیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

محبوبی تصریح کرد: ثبت‌نام در این دوره از کلاس‌ها رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ لغایت ۲۸ خردادماه، هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مکان‌های ذکر شده، نام‌نویسی نمایند.

به گزارش میلادلارستان کلاس‌های قرآن مکتب شهید شیخی یکی از باسابقه‌ترین کلاس‌هایی است که هر ساله در ماه مبارک رمضان و در سطح شهرستان برگزار می‌شود و نیروهای فعال پایگاه مقاومت شهید همنشین‌فرد، عهده‌دار برگزاری آن هستند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین