چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

پرداخت مبلغ400 میلیون ریال زکات در دو ماه آغازین سال 94

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان از پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال زکات توسط مردم نیکوکار و قدرشناس شهرستان لارستان در دو ماهه اول سال ۹۴ خبر داد . به…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان از پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال زکات توسط مردم نیکوکار و قدرشناس شهرستان لارستان در دو ماهه اول سال ۹۴ خبر داد .

به گزارش میلاد  لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان؛ حجت الاسلام عبدالله تقی زاده بعد از ظهر امروز در جمع کشاورزان اظهار داشت: با بیان اینکه این نهاد در راستای احیاء سنت و واجب الهی اقدام به جمع آوری زکات مردم مسلمان و مومن و توزیع آن بین اقشار محروم در سطح شهرستان لارستان می نماید .

وی افزود : برای هر چیزی زکاتی است و این یعنی چنان نیست که زکات تنها در اموال که بخشی از نعمت های الهی است مقرر شده باشد، بلکه همه نعمت هایی را که خداوند به بندگان عطا فرموده زکاتی دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان  با برشمردن اثرات پرداخت زکات در زندگی مردم جامعه، تصریح کرد: با دادن زکات، هم مال انسان تطهیر و پاک شود و از طرفی، با پرداخت زکات موجبات رشد و نمو انسان فراهم می شود.

وی خاطر نشان کرد : اکنون که در آستانه ماه پر خیر و برکت رمضان قرار داریم این نهاد آماده دریافت زکات مردم شریف و نوع دوست شهرستان لارستان می باشد تا زکات مردم مومن و نیک اندیش شهرستان جمع آوری وبا هماهنگی ستاد احیاء زکات بین ایتام و نیازمندان توزیع گردد .

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین