چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

سود هر سهم سال93 شرکت سیمان اعلام شد

شرکت سيمان لارستان در دوره يکساله منتهي به ۲۹ اسفند ۹۳ مبلغ ۱۸۴ ميليارد و ۴۱۱ ميليون ريال درآمد حاصل از فروش داشت. شرکت سيمان لارستان طي ارسال صورت هاي…

شرکت سيمان لارستان در دوره يکساله منتهي به ۲۹ اسفند ۹۳ مبلغ ۱۸۴ ميليارد و ۴۱۱ ميليون ريال درآمد حاصل از فروش داشت. شرکت سيمان لارستان طي

ارسال صورت هاي مالي يکساله منتهي به ۲۹ اسفند ۹۳ به صورت حسابرسي نشده اعلام کرد در سال گذشته با سرمايه ۲۳۴ ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال مبلغ ۱۸۴ ميليارد و ۴۱۱ ميليون ريال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

از درآمد اين شرکت بهاي تمام شده کالاي فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به ۳۵ ميليارد و ۷۷۱ ميليون ريال رسيد. از سود ناخالص دوره نيز هزينه هاي اداري، عمومي کسر شد و معادل ۱۷ ميليارد و ۴۰۲ ميليون ريال سود عملياتي دوره محاسبه شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از موج، از سود عملياتي نيز هزينه هاي مالي و ماليات کسر و درآمدهاي غير عملياتي به آن اضافه شد و معادل ۹ ميليارد و ۳۸۸ ميليون ريال سود خالص بدست آمد و بر اين اساس مبلغ ۴۰ ريال سود به ازاي هر سهم در نظر گرفته شد.

به سود خالص دوره نيز سود انباشته ابتداي سال اضافه شد و در نهايت مبلغ ۶۴ ميليارد و ۴۴۲ ميليون ريال سود انباشته پايان دوره در حساب هاي اين شرکت منظور شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین