چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 19

پاسخ بیرم کبیر به میلاد لارستان

میلاد لارستان: در پی انتشار مطلبی در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۹۴ با عنوان “بیرم روی غلتک پیشرفت…” در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان، وب سایت اطلاع رسانی “بیرم کبیر”…

اشاره ای به اقدامات اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حوزه بخش بیرم/پاسخ به میلاد لارستانمیلاد لارستان: در پی انتشار مطلبی در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۹۴ با عنوان “بیرم روی غلتک پیشرفت…” در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان، وب سایت اطلاع رسانی “بیرم کبیر” در پاسخ به گزارش، مطلبی را در خروجی خود قرار داده که مطالعه آن خالی از لطف نیست و البته می تواند قابل تأمل باشد:

 

پس از سال ها گزارشی روی پایگاه های خبری میلاد لارستان قرار گرفت که موجب تعجب هر مخاطب و خواننده ی بیرمی قرار می گیرد.

در این گزارش که منبع آن شخص نیست به چند مورد از اقدامات اداره کل محترم راه و شهرسازی لارستان در حوزه بخش بیرم اشاره گردیده است که لازم است اشاره ای به آن داشته باشیم.

۱) محور کمال آباد پس از حدود ۷ سال از شروع آن که حدود ۵ سال متوقف شده بود از سال ۹۲ با حضور آقای مهندس نصر مجدداً اقدام زیرسازی صورت گرفت که پس از ۲ سال هنوز به طور کامل کار در این خصوص همکاری و مساعدت اداره کل و شخصی پر تلاش مدیر کل می طلبد که رفع این مانع می تواند منجر به اتمام پروژه و خوشحالی مردم گردد.

۲) تعهد روکش آسفالت کمربندی ورودی بیرم از سوی مدیر کل محترم قابل تقدیر است که به نظر می رسد برای فراهم شدن زیر ساخت اقدامات و همکاری در ساخت پل های مسیر در رسیدن به این هدف مؤثر باشد.

۳) اقدامات صورت گرفته در مسیر بیرم به گردنه بالنگستان در چارچوب مسیر لار به لامرد است که قسمتی از آن در شهرستان گراش قرار دارد و اقدامات صورت گرفته در این قسمت نمی تواند به بخش بیرم اختصاص یابد و اعتبارات آن به نام بخش بیرم محاسبه گردد. زیرا این مسیر مشترک بین چند شهرستان جنوبی استان می باشد.

۴) روکش آسفالت گردنه بالنگستان به طول ۱۰کیلومتر هم کاملاً مربوط به شهرستان گراش است که به نام بیرم ذکر گردیده است که بخش بیرم هم مانند دیگر شهرستان های جنوب استان از آن منتفع می شود.

۵) اتمام ۵/۵کیلومتر از محور زینل آباد که اشتباه فاحشی است که این مسیر کاملاً فرعی و در شهرستان گراش قرار دارد و هیچ ربطی به بخش بیرم ندارد.

۶) از اقدامات امید بخش در حوزه راه بخش بیرم عزم و جدیت مدیر کل محترم است در خارج کردن بیرم از بن بست که این اقدام از چندین ماه پیش با انتخاب مشاور در جهت مطالعه طرح بخش بیرم و صحرای باغ از مسیر آبکنه و گاوبست قول مساعد داده شده است که مردم منتظر شنیدن خبر خوش اقدامات اجرایی اداره کل محترم هستند که مایه امیدواری است این امر می تواند زمینه های توسعه در مناطقی از شهرستانهای لار و لامرد را فراهم سازد.

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین