چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

پیام تسلیت مسئولان در پی ارتحال امام جمعه لارستان

در پی درگذشت روحانی مبارز عالم مجاهد حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش امام جمعه فقید لارستان٬مسئولین مختلف با ارسال پیام های جداگانه ای این ضایعه را به مردم ولایتمدار لارستان…

بیت آیت‌اللهی، موسوی‌لاری و مسئولان لارستان درگذشت امام جمعه را تسلیت گفتنددر پی درگذشت روحانی مبارز عالم مجاهد حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش امام جمعه فقید لارستان٬مسئولین مختلف با ارسال پیام های جداگانه ای این ضایعه را به مردم ولایتمدار لارستان و خانواده بزرگوار آن مرحوم تسلیت گفته اند که به گوشه ای از آنها اشاره می شود:

 در پی درگذشت روحانی مبارز عالم مجاهد حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش امام جمعه فقید لارستان٬ مدیریت حوزه علمیه نخبگان شیراز پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

اینجانب از طرف طلاب و اساتید حوزه علمیه نخبگان شیراز ضایعه فقدان عالم ربانی و عروج ملکوتی حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مجتبی نوربخش را به خانواده محترمشان و مردم فهیم و بصیر لارستان بزرگ تسلیت عرض می نمایم.
روحشان قرین رحمت الهی باد.

محمدجعفر جوشن
مدیریت حوزه علمیه نخبگان شیراز

 

در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر نوربخش، دکتر مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان فارس پیام تسلیتی به این شرح منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم الفقیه  ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شی
درگذشت عالم فقیه و دانشمند، جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر نوربخش امام جمعه لارستان مایه تاسف و اندوه فراوان شد.

بی شک جوانان دیروز لارستان خاطره خدمات و تلاش های این عالم فرهیخته را پیش از انقلاب  به یاد دارند.آن روزها که خالصانه  می کوشید نوجوانان و جوانان این مرزو بوم را درمحافل دینی و قرآنی گرد هم آورد تا آینده ای روشن را در پیشانی دینی این سرزمین رقم بزند.

دکتر نوربخش سال های متمادی کوشید علاوه بر تلاش و خدمت در عرصه  نشر معارف، همواره عالمانه با دین برخورد کند وهمگان را نیز به اتخاذ چنین منشی تشویق می کرد.

مردم شریف لارستان سال های نه چندان طولانی حضور ایشان در شهرشان را هرگز فراموش نمی کنند و همواره خدمات و خوبی های او را به خاطرشان می سپارند. باشد که پروردگار مهربان روح او را قرین رحمت کند و صبر را بر دل بازماندگانش بنشاند.

 

دکتر بهزاد مریدی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس

 

در پی ارتحال حجت‌الاسلام نوربخش امام جمعه لارستان، حسین ملک‌مکان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس پیامی را صادر کرد که به شرح زیر است:

ارتحال عالم فاضل، خطیب دانشمند و زاهد و پارسا، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی نوربخش، امام جمعه محترم شهرستان لارستان را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، نماینده محترم ایشان در استان فارس و امام جمعه معزز شیراز، علماء اعلام، مردم ولایتمدار و قدرشناس لارستان، و همچنین به خانواده مکرم و محترم آن فقید سعید و فرزندان و بستگان ایشان تسلیت عرض می‌نمائیم.

آن عالم وارسته که عمر گرانبهای خود را صرف تبلیغ و ترویج معارف دینی و علوم حوزوی نمود و حدود سه سال در سنگر امامت جمعه، این مسئولین خطیر را به نحو شایسته و با خدماتی بی‌نظیر به انجام رسانید، در صبحگاه جمعه ماه ضیافت الهی، مهمان صاحب این ماه و اجداد طاهرینش گشت.

برای آن بزرگ‌مرد، رحمت و مغفرت و علو درجات طلب نموده و برای بازماندگان ایشان از خداوند متعال صبر و اجر مسئلت می‌نمائیم.

حسین ملک‌مکان
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس

 

در پي ارتحال حجه الاسلام سيد مجتبي نوربخش امام جمعه لارستان، بيت آيت الله آيت اللهي، آيت الله موسوي لاري، فرماندار لارستان، نماينده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس پيام تسليتي را صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

روح والا و ملكوتی نماینده مقام عظمای ولایت و امام جمعه فقید لارستان حضرت حجه الاسلام و المسلمین مرحوم حاج سید مجتبی نوربخش قدس الله نفسه الزکیه در سحرگاه جمعه پنجم تیرماه به ملکوت اعلی پیوست و با اجداد طاهرینش محشور گردید.

این مصیبت جبران ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، روحانیت گرام، ائمه جمعه و جماعت جنوب، امت ولایت مدار و همیشه در صحنه لارستان بزرگ بالاخص به خانواده محترمشان و فرزندان گرانمایه آن مرحوم تسلیت عرض نموده، علو درجات برای آن فقید سعید که عمر شریف خود را در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری نمود در این ماه رحمت و مغفرت از ایزد متعال خواستاریم.

به همین مناسبت بمدت سه روز در لارستان اعلام عزای عمومی نموده و مجالس ختم متعاقبا به اطلاع مردم متدین و قدرشناس خواهیم رساند.

مراسم وداع و تشییع: مسجد جامع بعد از اقامه نماز جمعه مورخه ۵ تیرماه ۱۳۹۴

بیت مرحوم آیت الله آیت الهی/ بیت مرحوم آیت الله موسوی لاری/ جامعه روحانیت و حوزه های علمیه/ نماینده مردم شریف لارستان در مجلس/ فرمانداری ویژه لارستان/ ستاد اقامه نماز جمعه لارستان و دفتر امام جمعه شهرستان لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین